اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب طی ۷۲ ساعت

فرمانده انتظامی میناب از کشف و ضبط ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در ۷۲ ساعت اخیر خبر داد.

کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در میناب طی ۷۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی این شهرستان ظهر امروز در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: ماموران انتظامی میناب در اجرای طرح نصر و امنیت محله محور طی ۷۲ ساعت گذشته با کار اطلاعاتی و فنی و کنترل خودرهای عبوری در حوزه استحفاظی ۲۷ هزارو ۵۰۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند. 

وی افزود: در این را بطه ۱۴ دستگاه خودرو شوتی و سوخت‌بر شامل ۱۱ دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه کامیون ایسوزو شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی میناب ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی هفت میلیارد و ۷۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه چهار قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت و اقتدار به صورت شبانه‌روز در این مسیر تلاش می‌کند و لازم است دیگر دستگاه‌های مسوول با انجام صحیح و دقیق وظایف و مسوولیت‌های خود در این زمینه به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول