اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جمع‌آوری رواناب‌ها نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در برخی از مناطق استان از جمله درح آب از زیر زمین و از روی زمین به افغانستان می‌رود، گفت: در این شرایط حساس کشور، استقلال ما بستگی به این دارد که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح یک قطره آب به هدر نرود.

جمع‌آوری رواناب‌ها نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: کشاورزی و ملحقات کشاورزی مسائلی است که همواره در طول تاریخ زندگی انسان است.

وی با بیان اینکه کشاورزی شرط زندگی بوده است، تصریح کرد: ورود صنعت به صورت گسترده در جامعه بشری تغییراتی را حاصل کرده که بخشی از آن صنایع کشاورزی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ارتباطات کشورها در رفع نیازهای همدیگر و از جمله در امور کشاورزی تجربه بشری است، یادآور شد: در کنار این مسائل، مسائل سیاسی، فرهنگی، استقلال و آزادی وجود دارد.

عبادی بیان داشت: تجربه‌ نشان داده که آرمان انقلابی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است باید عمل شود و اگر عمل نشود همواره جامعه ما، کشور ما و مردم ما در خطر آسیب‌ها خواهند بود.

وی با بیان اینکه در طول این مدت که بیش از ۴۰ سال می‌گذرد دولت‌های مختلف آمدند و هر کدام سلیقه و شیوه خاصی داشتند، افزود: امروز مسئله استقلال در همه موضوعات و از همه مهم‌تر در مسئله کشاورزی که حیات بشر به آن وابسته است باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عواملی که در جهان پدید آمده چهره مبهمی را به دنیا نشان می‌دهد، اضافه کرد: فرصتی است پیش از آنکه تهدیدها جنبه میدانی پیدا کند هر کشوری که به حیات سیاسی، فرهنگی و انقلابی ادامه دهد و باید هر چه سریع‌تر مسئله استقلالش را تمام کند.

عبادی با بیان اینکه کشور ما شرایط خاصی دارد، اضافه کرد: هر کاری را که در کشور هر طیفی بخواهد انجام دهد در قانون مسئول دارد و آنکه باید مخاطب قرار گیرد مسئول ذیربط است و مسئولان ذیربط زیرمجموعه ما نیستند.

وی ادامه داد: گفته‌های شفاهی از نظر قانونی به ما اجازه ورود نمی‌دهد و باید مطلب به مسئول قانونی مربوطه به صورت مستدل هم نقد و هم پیشنهاد منعکس شود و از آن گیرنده برای پیگیری به ما داده شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در انواع مسائلی که در دنیا و ایران پیش آمده کارشناسان نظر آن‌ها این است که گذر زمان به نفع ایران و مسلمین است، تصریح کرد: ما در کشورمان هماهنگی قوا و مردم را داریم و نیروهای ما با انگیزه هستند.

عبادی با بیان اینکه در برخی از مناطق استان از جمله درح آب از زیر زمین و از روی زمین به افغانستان می‌رود، افزود: در این شرایط حساس کشور، استقلال ما بستگی به این دارد که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح یک قطره آب به هدر نرود.

وی با بیان اینکه برخی از دولت‌ها که آمدند عوض اینکه خود را هماهنگ با نظام کنند با حزب خودشان هماهنگ بودند، اضافه کرد: آن‌ها سلیقه‌ای عمل کردند و معضلات آن‌ها امروز به ارث مانده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز ماهی ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر شده قبلی است، تصریح کرد: وقتی می‌خواهند بروند حقوق‌ها را بالا می‌برند و کشوری که تحویل داده می‌شود ۹۰ درصد درآمد کشور هزینه خرج‌های جاری می‌شود.

عبادی با بیان اینکه شرایط جهان استثنایی است، یادآور شد: از طرفی اقتصاد مریض و یارانه‌های رها که یارانه شما را در کشورهای همجوار استفاده می‌کنند به عنوان مثال آرد صنعتی را که گران کردند، اجناس مربوطه شما در کشور دیگر گران شد.

وی با بیان اینکه باید انقلاب و ناموستان را از این پیچ رها کنید، ادامه داد: با ایمان همه کار می‌توان کرد اگرچه سخت باشد.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول