واکنش ضرغامی به تعطیلی کاخ سعدآباد: به این میزان از سخت‌گیری اعتقادی نداریم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی به تعطیلی کاخ موزه سعدآباد واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی و گردشگری خبرگزاری فارس، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی در واکنش به تعطیلی موقت کاخ موزه سعد آباد چنین نوشت:  «تعطیلی کاخ موزه سعدآباد و اوج آن در این هفته به دلیل مراسم رسمی تشریفات رؤسای جمهور میهمان است. به نظر کارشناسان حفاظت احترام می‌گذاریم ولی به این میزان سخت‌گیری اعتقاد نداریم. از همه گردشگران داخلی و خارجی عذرخواهی می‌کنیم.» انتهای پیام/
سعد آباد
19:54 - 21 خرداد 1401

2 بازنشر
38 بازدید



1 پاسخ