اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

حضور نظامیان قرقیز در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل، تاکید مقامات تاجیکستان و پاکستان بر توسعه همکاری‌های نظامی و «سنت پترزبورگ» میزبان مجمع پارلمانی جوانان همسود؛ تنها بخشی از مهم‌ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، حضور نظامیان قرقیز در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل، تاکید مقامات تاجیکستان و پاکستان بر توسعه همکاری‌های نظامی و «سنت پترزبورگ» میزبان مجمع پارلمانی جوانان همسود؛ تنها بخشی از مهم‌ترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

حضور نظامیان قرقیز در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل

87 نیروی امنیتی قرقیزستان برای نیروهای حافظ صلح سازمان ملل انتخاب می‌شوند.

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و امارات

رئیس جمهور ازبکستان و وزیر امور کابینه امارات در شهر «تاشکند» گسترش بیش از پیش همکاری‌های همه جانبه بین دو کشور را بررسی کرد.

تاکایف: منطقه احداث نیروگاه هسته‌ای قزاقستان مشخص شد

رئیس جمهور قزاقستان در سی و چهارمین اجلاس شورای سرمایه گذاران خارجی گفت: این کشور در مورد منطقه احداث نیروگاه هسته‌ای تصمیم گیری کرده است.

طرح‌های سرمایه گذاری و کشاورزی محور دیدار مقامات ازبکستان و آلمان

در دیدار سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان و سفیر آلمان در این کشور بر اجرای طرح‌های مشترک در زمینه‌های بازرگانی، سرمایه گذاری، فناوری‌های پیشرفته، صنعت و کشاورزی تاکید شد.

تاکید مقامات تاجیکستان و پاکستان بر توسعه همکاری‌های نظامی

در دیدار سفیر تاجیکستان در اسلام آباد با وزیر دفاع فدرال پاکستان توسعه روابط بین دو کشور در زمینه امنیتی و دفاعی بررسی شد.

امارات سیستم شهر هوشمند را در بیشکک اجرا می‌کند

شهردار بیشکک در سفر کاری به امارات با چند نماینده این کشور دیدار و در مورد اجرای پروژه های مشترک در حوزه شهری گفت‌وگو کرد.

«سنت پترزبورگ» میزبان مجمع پارلمانی جوانان همسود

مجمع پارلمانی جوانان کشورهای مستقل مشترک المنافع با عنوان «نمایندگان جوان پارلمان؛ نگاهی به آینده کشورهای مشترک المنافع» در «سنت پترزبورگ» برگزار شد.

«ترکمن باشی» و «آستاراخان» خواهرخوانده شدند

سفیر ترکمنستان در روسیه با معاون فرماندار آستاراخان در شهر مسکو دیدار و توافقنامه خواهرخواندگی شهرهای آستاراخان و ترکمن باشی را امضا کردند.

ایجاد دانشگاه مشترک در دستور کار روسیه و ترکمنستان

معاون وزیر علوم و آموزش عالی روسیه و وزیر آموزش ترکمنستان موضوع ایجاد دانشگاه مشترک روسیه و ترکمنستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول