اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حمله با چاقو به کارشناس اورژانس قزوین

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: در هنگام اجرای اقدامات درمانی کارشناسان اورژانس در صحنه یک حادثه، راننده موتور یکی از کارشناسان را با چاقو مورد حمله قرار داد.

حمله با چاقو به کارشناس اورژانس قزوین

سهیل سلطانی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در جریان ماموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در خیابان دستغیب قزوین اعلام شد، کارشناسان پایگاه رازی برای پوشش این حادثه به محل اعزام شدند. 

وی افزود: در این تصادف، یک موتور سوار با عابر پیاده برخورد کرده بود. 

سلطانی یاد آور شد: کارشناسان پایگاه رازی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی عابر مصدوم پرداختند. 

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی اضافه کرد: در هنگام اجرای اقدامات درمانی، کارشناسان با پرخاشگری راننده موتور و دوستانش مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

سلطانی اعلام کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که در حین انتقال و داخل آمبولانس، راننده موتور و دوستانش شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس می‌کنند. 

وی عنوان کرد: موتور سوار و دوستانش با چاقو به سه نقطه از بدن این کارشناس اورژانس جراحت وارد می‌کنند و علاوه بر آن به بیسیم آمبولانس و تجهیزات نیز آسیب وارد می شود. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مصدوم به بیمارستان رجایی تحویل داده شده است، تصریح کرد: کارشناس اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده است.

وی تاکید کرد: آسیب‌های وارد شده به دنبال اصابت ضربات چاقو به کارشناس اورژانس، از طریق مراجع قضایی مورد پیگیری قانونی قرار می گیرد. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام کرد: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هموطنان عزیز هستند، چنین رفتار‌ها و برخورد‌هایی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول