اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

درخشش کشتی گیران دانشگاه امیرکبیر در مسابقات کشتی انتخابی المپیاد دانشجویی

اعضای تیم کشتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به کسب مقام های اول تا سوم مسابقات کشتی منطقه یک کشور برای کسب سهمیه المپیاد دانشجویی شدند.

درخشش کشتی گیران دانشگاه امیرکبیر در مسابقات کشتی  انتخابی المپیاد دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسابقات کشتی منطقه یک  کشور برای کسب سهمیه المپیاد دانشجویی برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین توکلیان مقام اول، علی پوریان مقام دوم، کاوه خنجری مقام سوم، محمد اسلامی مقام سوم، شاهین قوی پنجه مقام سوم مسابقات کشتی منطقه یک کشور را کسب کردند.
مسابقات کشتی منطقه یک کشور با هدف کسب سهمیه المپیاد دانشجویی در دانشگاه شهید عباسپور برگزار شد که تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر با 6 ورزشکار (3 نفر در کشتی آزاد و 3 نفر در کشتی فرنگی) به مربیگری آقای سید احمد جلالی و به سرپرستی آقای مصطفی جلالی در این دوره از مسابقات شرکت کرد.
در این مسابقه صادق اعرابی در رشته آزاد از جدول مسابقات کنار رفت اما هر 5 نفر از اعضای تیم دانشگاه با سه برد متوالی مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
در این مرحله دو نفر از اعضای تیم با برد مقابل حریفان خود به فینال مسابقات راه پیدا کردند و سه نفر با یک برد و یک باخت برای کسب مقام سومی به مصاف حریفان خود رفتند.
گفتنی است، با توجه به گزارش کمیته فنی مسابقات به ستاد برگزاری المپیاد، نفرات اول و دوم هر وزن به المپیاد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول