اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مرحله دوم «صاعقه ۱» کلید خورد/ خلع سلاح و جمع‌آوری اسلحه غیرمجاز در دستورکار مرزبانی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از اجرای دومین مرحله از اجرای طرح صاعقه یک در مرزهای کشور خبر داد.

مرحله دوم «صاعقه ۱» کلید خورد/ خلع سلاح و جمع‌آوری اسلحه غیرمجاز در دستورکار مرزبانی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار احمدعلی گودرزی با اعلام خبر اجرای طرح صاعقه یک در مرزهای کشور اظهار داشت: در راستای اجرای مرحله دوم طرح اطلاعاتی و عملیاتی خلع سلاح در سال 1401 صاعقه یک، مرزبانان هنگ مرزی خوی و سردشت با اشراف اطلاعاتی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی دقیق و هدفمند، توانستند محل اختفاء سلاح های شکاری و جنگی غیر مجاز را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کنند.

وی افزود: مرزبانان طی چند رشته عملیات جداگانه با رعایت جوانب امنیتی و رعایت حقوق شهروندی در بازرسی از چند منزل تحت کنترل، 17 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، 2 قبضه کلت کمری و 35 عدد مهمات مربوطه را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 3 متهم در این رابطه دستگیر شدند، اظهار داشت: با انتقال سلاح ها به یگان، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهمان به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در همین راستا مرزبانان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاش و همت خود را برای مبارزه با قاچاق سلاح به کار خواهند گرفت و لحظه ای در این زمینه غفلت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول