اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ورودی به آزادراه تهران_ شمال ایمن سازی و اصلاح هندسی می‌شود

معاون شهرداری منطقه 22 با اشاره به ایمن سازی و اصلاح هندسی بزرگراه آزادگان به آزادراه تهران_ شمال محور بزرگراه آزادگان به آزادراه تهران_ شمال گفت: به دلیل حجم بالای تردد خودروها به عنوان یک نقطه پرحادثه به شمار می رود که با این اقدام شاهد کاهش حوادث رانندگی و کاهش ترافیک خواهیم بود.

ورودی به آزادراه تهران_ شمال ایمن سازی و اصلاح هندسی می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس، سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 با اشاره به ایمن سازی و اصلاح هندسی بزرگراه آزادگان به آزادراه تهران_ شمال گفت: این محور به دلیل حجم بالای تردد خودروها به عنوان یک نقطه پرحادثه به شمار می رود که با این اقدام شاهد کاهش حوادث رانندگی در محدوده مورد نظر و‌همچنین کاهش ترافیک در این محل باشیم.

خدابخشی در این باره اظهارداشت: خروجی بزرگراه شهید خرازی به آزادراه تهران_ شمال به عنوان یکی از نقاط پرحادثه به حساب می آید که با تاکیدات وحیدرضا محمدی شهردار منطقه پایش های این این نقطه به شکل کارشناسی برای ایمن سازی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح ایمن سازی و اصلاح هندسی با در نظر گرفتن نظرات پلیس راهور به اجرا در می آید که در این راستا بازدیدی با حضور سرهنگ ‌زینی وند معاون مهندسی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ حمیدی سرکلانتر بزرگراه های تهران و سرهنگ بهرامی فرمانده راهور منطقه27 انجام تا موضوع به شکل اساسی و کارشناسی شده مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 در تشریح ایمن سازی این محور گفت: دلایل گوناگون باعث ناایمنی در این محور شده است، که هریک از عوامل در حال بررسی و اقدامات کارشناسی شده قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول