اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آغاز جلسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان/ مدیر اسبق پرسپولیس برنامه داد

جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان آغاز شد.

آغاز جلسه برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان/ مدیر اسبق پرسپولیس برنامه داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان از ساعت ۱۰ صبح امروز در ساختمان فدراسیون فوتبال آغاز شد.

در این جلسه، میرشاد ماجدی، مرتضی محصص، علی اصغر مدیر روستا، نادر عزت اللهی، ابراهیم قاسمپور و پرویز مظلومی حضور دارند. حمید استیلی که تیم ملی را در سفر به دوحه همراهی کرده، غایب است.

پیش از این امیرحسین پیروانی، صمد مرفاوی، مجید نامجومطلق، امیر میرزایی و داود مهابادی برنامه‌های خود را به کمیته فنی برای سرمربیگری تیم ملی جوانان ارائه کرده بودند و امروز قرار است رزومه نفرات جدید که از طرف کمیته جوانان به کمیته فنی معرفی شده‌اند، بررسی شود.

مصطفی قنبرپور، دستیار سابق برانکو و همچنین مدیر اسبق پرسپولیس، اولین مربی بود که در این نشست حاضر شد و برنامه‌هایش را ارائه کرد.

قرار است در پایان جلسه امروز، سرمربی جدید معرفی شود. این در شرایطی است که تیم ملی جوانان باید از ۲۳ تا ۲۷ شهریور در گروه دهم مسابقات مقدماتی رقابت های زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا به مصاف امارات، قرقیزستان و برونئی برود.

انتهای پیام/ ت 369

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول