اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تقدیر جانشین فرماندهی کل قوا از پلیس برای دستگیری سارقان بانک ملی

جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسئولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

تقدیر جانشین فرماندهی کل قوا از پلیس برای دستگیری سارقان بانک ملی

به گزارش سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی جانشین فرماندهی کل قوا در امور فراجا با صدور پیامی از اقتدار، عملیات هوشمند و مسئولانه پلیس در دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی ایران تقدیر کرد.

وحیدی در این پیام خطاب به نیروهای پلیس آورده است: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی مرهون تلاش های صادقانه و مخلصانه نیروهای جان بر کف مدافعان امنیت داخلی است و در این عرصه نیروی انتظامی به عنوان متولی امنیت و آرامش داخلی همواره پاسدار و حامی حقوق عامه مردم بوده است. 

وی تاکید کرده است: اقدام مقتدرانه و هوشمندانه پلیس در دستگیری به موقع سارقان صندوق امانات بانک ملی قابل تقدیر است . اینجانب به سهم خود از تلاش های مخلصانه عوامل پلیس در کشف به موقع اموال به سرقت رفته  در صندوق امانات بانک ملی قدردانی می کنم.همچنین توفیق و خدمت افزون تر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برایتان آرزومندم.

رئیس امنیت کشور ادامه داد: امید بر این است که همواره با  اقدام هوشیارانه و مقتدرانه عوامل پلیس، هم در پیشگیری و هم در برخورد قاطع با متجاوزان  به حریم مردم، امنیت و احساس آن بیش از پیش در جامعه گسترش یابد.

به گزارش فارس؛ پنج‌شنبه شب و در ساعات بامدادی روز ۱۳خرداد صندوق امانت بانک ملی شعبه دانشگاه تهران مورد سرقت قرار گرفت و سارقان محتویات ۱۶۹ صندوق را به سرقت بردند.

برهمین اساس تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد تا اینکه دادستانی تهران و پلیس آگاهی امروز جمعه 20 خرداد اعلام کردند که سارقان صندوق اجاره‌ای بانک ملی دستگیر شدند. مقام‌های قضایی و انتظامی گفته‌اند که مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شده است. دادستان تهران گفته ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور دستگیر شدند و سه نفر از سارقان متواری در کشور همسایه نیز دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول