تیم ملی امید به ایران بازگشت/ دو دستیار خارجی نیامدند

تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از حذف از رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا امروز به تهران بازگشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از حذف از رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، ساعت ۱۵ امروز از تاشکند به تهران بازگشت. شاگردان مهدی مهدوی کیا با کسب دو امتیاز در گروه اول این مسابقات پایین تر از ازبکستان و ترکمنستان و بالاتر از قطر در رتبه سوم قرار گرفتند و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماندند. حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون نیز همراه تیم امید به تهران بازگشت. به گزارش فارس، جان لامرز و ماریو میلتنر دستیاران خارجی مهدوی کیا همراه با تیم امید به ایران نیامدند و از تاشکند مستقیم به کشور خود بازگشتند. انتهای پیام / ت 233
تیم ملی امید
15:15 - 20 خرداد 1401

2 بازنشر
11 بازدید



1 پاسخ