اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تکلیف مدیریت علوم پزشکی ساوه مشخص شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه به‌عنوان نماینده قصد دخالت در انتصابات را ندارم گفت: از باب نظارتی نمی‌توانم در این زمینه سکوت کنم و انتظار دارم هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت علوم پزشکی ساوه مشخص شود و نباید سرنوشت تعیین رئیس را به مدیریت استان گره زد.

تکلیف مدیریت علوم پزشکی ساوه مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام محمد سبزی ظهر امروز پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی ساوه که با حضور معاون وزیر بهداشت برگزار شد اطهار کرد: توقع ما از دولت انقلابی این است در برخی بخش‌ها فعال‌تر عمل کند و در بحث انتصابات خصوصاً در بخش‌های مهم بروکراسی اداری را تسریع دهد.

وی با بیان اینکه به‌عنوان نماینده قصد دخالت در انتصابات را ندارم افزود: از باب نظارتی نمی‌توانم در این زمینه سکوت کنم و انتظار دارم هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت علوم پزشکی ساوه مشخص شود و نباید سرنوشت تعیین رئیس را به مدیریت استان گره زد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در ادامه با بیان اینکه برخی دسترسی‌ها و اختیارات برای سرپرست فراهم نیست اضافه کرد: شهرستان ساوه به دلیل همجواری با پایتخت و استان‌های مهم کشور و دارا بودن قطب صنعت کشور مورد کم‌لطفی قرار گرفته و بعد از انقلاب هیچ بیمارستان دولتی در آن ساخته نشده و در بحث ساخت بیمارستان جدید نیز بودجه‌های قطره‌چکانی به آن تزریق می‌شود.

سبزی بیان کرد: در بحث جذب پزشکان نیز باید به دنبال پزشکان اخلاق مدار و با وجدان کاری باشیم که به فکر منافع شخصی نبوده و به دنبال خدمت به مردم باشند.

به گفته وی به صفر رسیدن آمار کرونا در ایران همزمان با بالا بودن آمار مرگ و میر در کشورهای دیگر نشان از غیرتمندی و توان کادر درمان کشور است که باید به آنان خداقوت گفت.

سرپرست فرمانداری ساوه نیز در این مراسم با بیان اینکه شهر ساوه به دلیل دارا بودن قطب صنعت و نزدیکی به پایتخت پذیرای مهاجران زیادی است گفت: تأسیس رشته‌های علمی متناسب با رشد جمعیت منطقه می‌تواند باعث توسعه علمی این شهرستان شود.

مهدی الیاسی گفت: کمبود برخی امکانات رفاهی و تحصیلی در این شهرستان باعث گلایه و نارضایتی دانشجویان بومی و غیربومی شده که لازم است وزارت بهداشت در راستای طرح توسعه و عدالت این مشکلات را مرتفع کند.

وی گفت: یکی از انتظارات ما این است که رشته‌های جدید نظیر پزشکی و دندانپزشکی در ساوه تأسیس شود و با افزایش پذیرش دانشجو بتوانیم آینده‌سازان خوبی را در این رشته‌های با بهره‌گیری از اساتید توانمند تعلیم دهیم.

سرپرست فرمانداری ساوه با بیان اینکه این شهرستان با توجه به صنعتی بودن از لحاظ درآمدهای مالیاتی سرشار است گفت: متأسفانه بازکشت این واریزی‌ها در اعتبارات دولتی برای این شهرستان به خوبی دیده نمی‌شود و باعث بروز برخی آسیب‌های اجتماعی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول