اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیف الله پور: باید از ما عذرخواهی کنند و جواب نامه‌مان را بدهند/ تا مشخص نشدن وضعیت نساجی دنبال گزینه نمی رویم

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: از اعضای کمیته انضباطی برای شنیدن صحبت‌هایمان تشکر می‌کنم اما مدیرعامل تراکتور نباید در این جلسه شرکت می‌کرد.

سیف الله پور: باید از ما عذرخواهی کنند و جواب نامه‌مان را بدهند/ تا مشخص نشدن وضعیت نساجی دنبال گزینه نمی رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایزد سیف‌ الله پور در مورد جلسه امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی پرنده دیدار برگزار نشده نساجی و تراکتور اظهار داشت: از رسانه‌ها که امروز با وجود تعطیل بودن روز پنج‌شنبه مقابل فدراسیون فوتبال برای تنویر افکارعمومی حضور داشتند تشکر می‌کنم. جلسه بسیار خوبی برگزار شد. اعضای کمیته انضباطی صحبت‌های ما و باشگاه تراکتور را شنیدند. هر چند من اعتقاد داشتم نباید مدیرعامل باشگاه تراکتور به این جلسه می‌آمد، زیرا فقط ما به عنوان میزبان بازی باید در این جلسه شرکت می‌کردیم. باید از حسن‌زاده، جاودانی و عبداللهی تشکر کنم که با سعه‌صدر صحبت‌های ما را شنیدند.

وی افزود: هر اتفاقی هم بیفتد به رأی کمیته انضباطی تمکین می‌کنیم اما باید از همین تریبون بگویم که ما به هیچ عنوان مقصر نبودیم. تمامی ادله‌های خودمان را مبنی بر اینکه آمده بودیم تا بازی جوانمردانه ای را برگزار کنیم ارائه کردیم. شاید نتیجه این مسابقه برای ما تاثیر داشت اما تاثیری برای تراکتور نداشت.

مدیرعامل باشگاه نساجی عنوان کرد: می‌خواستیم این مسابقه را به نحو شایسته و احسن در یک ورزشگاه خوب انجام بدهیم اما غیرفوتبالی‌ها نگذاشتند این بازی برگزار شود. باید برای فوتبال مان تاسف بخوریم که غیرفوتبالی‌ها درموردش تصمیم می‌گیرند.

سیف الله پور درمورد اینکه مثلا چه افرادی اجازه ندادند این بازی برگزار شود، پاسخ داد: به هر حال بروید دنبال مثلا جایی که برای ما غیرفوتبالی‌ها تصمیم بگیرند، خوب نخواهد بود. امسال چند بازی برگزار نشد و به هم خورد. چرا بازی هوادار نباید برگزار شود.  باشگاه نساجی تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری یک مسابقه از هتل داوران و شرایط بهتر برگزار شدن یک مسابقه انجام می‌دهد اما این اتفاق نیفتاد. ان‌شاءالله در فصل آینده برای تیم هایی که در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند، شرایطی پیش نیاید که هر هفته بازی‌ها‌ی‌شان تغییر کند.

وی تصریح کرد: خسارت زیادی به تیم ها وارد می‌شود. یک بازی را در ساعت 8 شب برگزار می‌کنیم تا تیم ها سه روز هزینه هتل بدهند. در این وضعیت بیشترین آسیب را بخش خصوصی می‌بیند زیرا کار کارشناسی صورت نمی‌گیرد‌. بازی که هشت شب است ساعت ۱۰:۳۰ شب تمام می‌شود و برخی تیم ها مشکل هتل پیدا می کنند. به همین دلیل مجبور هستند یک شب دیگر در آن شهر بمانند و هزینه پرواز اضافی بدهند اما این موضوع برای آقایان مهم نیست. اگر مهم بود کار را به شکلی طراحی می کردند که این اتفاقات نیفتد.

مدیرعامل باشگاه نساجی درمورد اینکه آیا در جلسه امروز پیشنهادی برای برگزاری بازی داده شده است، پاسخ داد:  حسن‌زاده پس از شنیدن ادله ها و پاسخ ما لطف کرد گفت که آیا حاضرید این بازی مجدد برگزار شود که ما نپذیرفتیم زیرا اشتباهی نکردیم تا بپذیریم یک بار دیگر چنین اتفاقی بیفتد. اگر جای نماینده باشگاه تراکتور هم بودم، نمی‌پذیرفتم زیرا به محل بازی آمده بودم. جمع کردن تیم در  این وضعیت سخت است. بچه‌های هر دو تیم سال پرخطر و پرتنشی داشتند و اکنون می‌خواهند استراحت کرده تا ۴۰ روز دیگر مجدد بازی کنند. چرا باید مجدد بازی کنیم. سهرابی هم گفت که بازیکنان ما رفتند و نمی‌توانیم بازی را برگزار کنیم. احتمال داشت خودم همراه با هیات مدیره بازی کنیم!

سیف الله پور درباره مذاکره با حمید مطهری و سایر گزینه‌های سرمربیگری این تیم خاطرنشان کرد: درباره انتخاب سرمربی باید یک نکته بگویم. از وحیدی، وزیر محترم کشور سوالی داشتیم و اعتراضات هیات مدیره، خودم و مردم خونگرم مازندران را به گوش او رساندیم. امیدوارم شنیده باشد زیرا نامه ای زدیم و به لطف دوستان رسانه‌ای انعکاس یافت.

وی اضافه کرد: تا زمانی که پاسخی به نامه ما ندهند، تمایلی به مذاکره نداریم. اعلام هم کردیم تیم را به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می کنیم. حدادیان تیم شسته و رفته ای آماده کرد و ظرف مهلت سه سال کلیه بدهی ها پرداخت شد. نساجی مشکل مالیاتی ندارد و ۹۵ درصد قرارداد این فصل بازیکنان را پرداخت کردیم اما اتفاقی در بازی با تراکتور افتاد که نباید می‌افتاد. به مردم ما اجازه شادی در ورزشگاه ساری ندادند‌. چرا اجازه اجازه ندادید آنها جشن شادی قهرمانی جام حذفی بگیرند؟ آیا آنها نمی‌توانستند مانند مردم انزلی، کرمان و هواداران استقلال جشن برگزار کنند؟

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: اجازه میزبانی را به ما ندادند و گفتند زیرساخت‌های‌تان ایراد دارد. اگر زیرساخت ها ایراد داشت چرا اجازه دادند 7 هفته بازی‌ها در ساری برگزار شود ؟ چرا در شهرهای دیگر که هیچگونه امکانات و زیرساختی ندارند بازی برگزار شد؟ مقدار این صندلی برای ما مهم نباشد و به خاطر آن بحث  را بیهوده مطرح نکنیم.

سیف الله پور عنوان کرد: تا زمانی که وضعیت مان مشخص نشود، دنبال هیچ گزینه ای نیستیم. نساجی دنبال این نیست که به این باشگاه کمک مالی شود. هرچند تاکنون هم کسی کمک نکرده است. باشگاه نساجی دنبال این بود به هواداران خونگرم استان‌های شمالی احترام گذاشته شود که نشد.

مدیرعامل باشگاه نساجی  درباره اینکه آیا احتمال دارد نساجی با این وضعیت از لیگ برتر کنار بکشد، توضیح داد: نساجی قطعا از لیگ کنار نمی کشد زیرا قدمتی 70 ساله دارد. شاید این تیم مدیریتی نباشد و حدادیان به عنوان بخش خصوصی از جیبش برای باشگاه خرج می‌کند.  انتظار دارد که از تیم حمایت شود. مگر چند تیم بخش خصوصی اکنون در لیگ برتر داریم؟  تراکتور، هوادار و نساجی. به حدی فشار آوردند که شهرخودرو افتاد. به هر حال الان حال‌مان خوب نیست.

وی درمورد این موضوع که نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد اما مسائل فعلی به این تیم ضربه می‌زند، گفت: این را باید از افراد دیگر بپرسید. نامه ای نوشتیم و باید به آن جواب بدهند. رونوشتش را هم برای وزیر ورزش ارسال کردیم و امیدوارم سجادی که از بدنه ورزش است بیاید و بگوید دلیل برگزار نشدن بازی چه بود.

مدیرعامل نساجی  درمورد زمان انتخاب سرمربی جدید این تیم  توضیح داد: اصلا دنبال عذرخواهی از باشگاه نیستیم اما اگر به خواسته‌های ما جوابی داده شود و  از هواداران و مردم استان‌های شمالی عذرخواهی کنند، مطمئن باشید هیئت مدیره و مالک باشگاه برنامه‌ریزی خواهند کرد و من هم از دستورات شان اطاعت امر می کنم تا تیمی را روانه میدان کنیم که همه هواداران مازندرانی راضی باشند. این تیم قبل از صعود ملوان تنها نماینده استان های شمالی در لیگ برتر بود و به ملوان هم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول