اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افزایش آمار فوتی های قطار مشهد- یزد به 21 نفر + جزئیات

اورژانس استان یزد آخرین آمار جانباختگان حادثه خروج از خط قطار مشهد - یزد را تا این لحظه 21 نفر اعلام کرد.

افزایش آمار فوتی های قطار مشهد- یزد به 21 نفر + جزئیات

دکتر احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد که در محل حادثه حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد:‌ آمار جانباختگان خروج از ریل قطار مشهد- یزد به ۲۱ نفر افزایش یافته است.

دکتر علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد،‌ اظهار کرد: با توجه تعداد مصدومین حادثه صبح امروز قطار مشهد- یزد تمام بیمارستان‌های شهید رهنمون،‌ شهید صدوقی،‌ افشار و بیمارستان‌های شهرستان‌های اردکان و میبد در حالت آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین این حادثه هستند.

وی افزود: در حال حاضر مصدومین در بیمارستان شهرستان طبس در حال مداوا بوده و در صورت نیاز به تکمیل و پشتیبانی درمان به استان یزد اعزام می‌شوند.

سیدحسین طباطبایی،‌ سخنگوی سازمان اورژانس یزد نیز به خبرنگار فارس اظهار کرد: تمامی مصدومان حادثه قطار به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شده و بعد از انجام تریاژ ثانویه و اقدامات اولیه  تعدادی از مصدومان با اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اعزامی از یزد ، به بیمارستان های یزد منتقل می‌شوند.

وی در خصوص متوفیان نیز افزود: دو دستگاه خودروی ویژه حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد جهت انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص هویت متوفیان در پزشک قانونی یزد پیگیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/الف/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول