اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: طرح کلان آموزش قرآن و عترت تا اواخر هفته آینده رونمایی می‌شود.

اجرای طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، لاله افتخاری، مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد ولی نعمت هستند و باید به آن‌ها خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: امید است با وجود همبستگی بین دستگاه‌ها و ارتباط با مردم برای کاهش آسیب‌ها در جهت دلگرم کردن بیشتر مردم به نظام برای همه خدمات ارائه شده قدم برداریم.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه در کمیته امداد بانوان توسط خود بانوان کمک می‌گیرند، یادآور شد: این اقدام کار ارزشمندی است و مراکز دیگر هم می‌توانند اینگونه باشند.

افتخاری ادامه داد: بانوان باید بتوانند جایی که این آسیب‌ها وجود دارد و کسانی که آسیب‌دیده هستند در بحث قوه قضاییه و قوه مجریه بتوانند مسائل خود را مطرح کنند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما در کمیته امداد پیگیری گسترش فرهنگ قرآن و عترت است، افزود: در کمیته امداد با حمایت مسئولان طرح کلان آموزش قرآن و عترت برای خانواده بزرگ امداد در نظر گرفته شده و این خانواده نزدیک ۶ میلیون نفر می‌شود و این طرح تا اواخر هفته آینده رونمایی می‌شود.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه ما آمادگی داریم نشاط و شادابی را در قالب مسائل دینی برای خانواده‌ها بیاوریم، خاطرنشان کرد: این امر سبب جلوگیری از استفاده از شبکه ماهواره‌ای می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول