اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

از طوفان گردوخاک و قطع مسابقات جودو تا شکستن درختان ورزشگاه آزادی +عکس

دیدار دوستانه تیم ملی جودوی ایران و سوریه برای دقایقی به خاطر طوفان گردوخاک قطع شد.

از طوفان گردوخاک و قطع مسابقات جودو تا شکستن درختان ورزشگاه آزادی +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی جودوی سوریه که از روز شنبه 14 خردادماه وارد تهران شده‌اند و به مدت یک هفته اردوی مشترک با تیم ملی جودوی ایران در ورزشگاه آزادی تهران خواهند داشت.

با تصمیم مسئولان فدراسیون جودو و کادر فنی تیم‌های ملی، امروز 17 خردادماه 1401 دیدار دوستانه‌ای بین دو تیم ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. 

در این دیدار دوستانه تیم ملی جودوی جوانان و یک تیم از استان البرز حضور داشتند و ا ین مسابقات تیم به تیم و چهار جانبه برگزار شد.

در دقایق ابتدایی مبارزه بین جودوکاران تیم ملی ایران و سوریه طوفان بسیار شدیدی به راه ا فتاده و گردوخاک بیرون سالن وارد سالن مبارزه شد و با توجه به ورود توده گسترده گردوخاک میدان دید در سالن کاهش یافت و به همین دلیل مسابقات برای دقایقی قطع شد.

شدت طوفان تهران به اندازه‌ای بالا بود که تعدادی از درختان ورودی سالن جودو در ورزشگاه آزادی شکست و گردوخاک فضای سالن را گرفت.

بابک مهاجری رئیس کمیته داوران فدارسیون جودو امروز به همراه تعدادی از داوران ممتاز و بین‌المللی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

آرش میراسماعیلی رئیس و محمد صابر گرایلی نایب رئیس فدراسیون جودو با حضور در سالن مسابقه مبارزه جودوکاران را از نزدیک نظارت کردند.

مدنی پیشکسوت جودوی کشورمان همراه با سلگی رئیس هیأت جودوی استان البرز، هادی کردی رئیس هیأت جودوی استان لرستان، جلال کرمی رئیس هیأت جودوی کردستان و تعدادی از پیشکسوتان در سالن حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی سوریه در طول مبارزات شاگردان خود از روی صندلی مبارزات آن را کوچ می‌کرد و دیگر جودوکاران سوری نیز از کنار تاتامی هم‌تیمی‌های خود را تشویق می‌کردند.

حسین سلیم‌پور نماینده استان البرز در دیدار با علیرضا پرهیزگار عضو تیم ملی جودوی کشورمان، از ناحیه انگشت پا مصدوم شد و به همین دلیل این مبارزه قطع شد، آسیب‌دیدگی انگشت سلیم‌پور باعث شد تا پزشک حاضر در سالن جودو بلافاصله برای رفع مصدومیت وی وارد تاتامی شود.

گزارشگر خبرگزاری صداوسیما در سالن مسابقات حضور داشت و برای دقایقی با نمایندگان تیم ملی جودوی کشورمان و جودوکاران سوریه به گفت‌وگو پرداخت.

مصطفی کریم مدیر سازمان تیم‌های ملی، محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده سرمربی تیم ملی جوانان و مدیرفنی تیم ملی بزرگسالان، مهدی ذاکری و علی‌محمد محمدی مربیان تیم ملی جوانان و کتالانی مربی (مدعو) نیز در سالن مسابقات حضور داشتند و عملکرد اعضای تیم ملی جودوی جوانان را بررسی می‌کردند.

محسن ذکریا، علی معلومات، حسین قمی و وحید بنا مربیان تیم ملی بزرگسالان نیز در سالن مسابقات حضور دارند و لحظه به لحظه عملکرد اعضای تیم ملی جودو را بررسی و نکات ضعف و قوت آنها را به ملی‌پوشان یادآوری می‌کنند.

تیم ملی جودوی بزرگسالان کشور 25 خردادماه برای حضور در مسابقات روسیه راهی این کشور خواهد شد. ملی‌پوشان کشورمان این روزها علی‌رغم اعزام به روسیه برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی ترکیه قرار است برگزار شود تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول