اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بهینه‌سازی راه‌ها و گذرگاه‌ها/ انتقال تجربیات و مستندنگاری در پروژه‌‌های فنی‌ و عمرانی

دبیرکل مجمع کلان‌شهرهای ایران گفت: انتقال تجربیات و مستندنگاری کاری است که در بسیاری از شهرها انجام نمی‌شود و اگر بتوانیم به‌ صورت جدی در پروژه فنی‌ و عمرانی این کار را انجام دهیم، کمکی برای آیندگان خواهد بود.

بهینه‌سازی راه‌ها و گذرگاه‌ها/ انتقال تجربیات و مستندنگاری در پروژه‌‌های فنی‌ و عمرانی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احسان متولیان، دبیر کل مجمع کلان‌شهرهای ایران در سی‌ودومین نشست معاونین فنی‌وعمران کلان‌شهرها اظهارداشت:  یک سال از عمر مدیریتی مدیران شهری گذشته است و یکی از کارهایی که مدیران فنی‌وعمران باید انجام دهند، ایجاد روزشمار برای دوره مدیریتی است تا در پایان چهار سال شاهد فعالیت‌های انجام‌شده باشند.

وی افزود: انتقال تجربیات و مستند نگاری کاری است که در بسیاری از شهرها انجام نمی‌شود و اگر بتوانیم به‌صورت جدی در پروژه فنی‌وعمران این کار را انجام دهیم، کمکی برای آیندگان خواهد بود.

دبیر کل مجمع کلان‌شهرهای ایران بیان کرد: موضوع بعدی استفاده از فناوری نوین در راه‌سازی و مسائل فنی‌وعمرانی و نحوه بهتر خرید و تأمین مصالح و ماشین‌آلات است، خرید ماشین‌آلات دست‌دوم به دلیل مشکلات ارزی در صورت مجوز دولت، هزینه شهرداری‌ها را کاهش می‌دهد لذا معاونین فنی‌وعمران با همکاری و رایزنی با مدیران استانی و نمایندگان مجلس می‌توانند این راه را باز کنند.

متولیان  افزود : یکی از تجربه‌های تهران بهینه‌سازی راه‌ها و گذرگاه‌ها است که سبب کاهش مصرف سوخت می‌شود و سایر کلان‌شهرها نیز می‌توانند از این تجربه استفاده کنند.

انتهای پیام/ ت 107

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول