اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستگاه هاضمه امپریالیسم رسانه‌ای قدرت بلعیدن مکتب اسلام ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: باورهای مردم ایران آنقدر عمیق است که زرق و برق جشنواره‌های سیاست‌زده بین‌المللی همچون کن و رجاله‌های بیمار نظام سلطه، تاثیری بر آنها نداشته و مکتب انسان‌ساز اسلام و اهل‌بیت( ع) آنقدر قوی هست که دستگاه هاضمه امپریالیسم رسانه‌ای و نظام سکولار قدرت بلعیدن آن را ندارد.

دستگاه هاضمه امپریالیسم رسانه‌ای قدرت بلعیدن مکتب اسلام ندارد

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص ساخت و توهین فیلم عنکبوت مقدس به ساحت مقدس امام رضا (ع)، اظهار داشت: این فیلم موهون یک اقدام سیاسی ضدایرانی اسلامی بود که با حمایت کمپانی.های فاسد فیلمسازی در غرب به جهت ارائه تصویری مشمئزکننده از مردم ایران و بیچارگی ملت رشید ایران و سنگدلی و قساوت مردان ایرانی و ظلم مضاعف به زنان و توهین به امام خوبی‌ها حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که همچون قلبی تپنده  از ایران اسلامی خون غیرت و معنویت را به سراسر دنیا پمپاژ می‌کند، تولید شد.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای از هنرمندان و سلیبریتی‌های مزدور در کسوت سربازان و پیاده‌نظام غرب به خاطر یک مشت دلار و تامین رزق خفت‌بار خود حاضر به همکاری با آنها شده و به تحقیر مردم خود و امام مهربانی ها پرداختند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، این افراد تراژدی تلخی را با ذهن بیمار و روان پریش خود خلق کردند.

سادات تصریح کرد: لیکن باورهای مردم ایران آنقدر عمیق است که زرق و برق جشنواره‌های سیاست‌زده بین‌المللی همچون کن و رجاله‌های بیمار نظام سلطه تاثیری بر آنها نداشته و مکتب انسان‌ساز اسلام و اهل‌بیت(ع) هم آنقدر قوی هست که دستگاه هاضمه امپریالیسم رسانه‌ای و نظام سکولار قدرت بلعیدن آن را ندارد. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول