اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

«آرزوهای کودکان کار» در سمنان نقاشی می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «آرزوهای کودکان کار» به‌منظور جلب توجه جامعه به این پدیده ناخوشایند خبر داد.

«آرزوهای کودکان کار» در سمنان نقاشی می‌شود

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: روز جهانی کودکان کار، فرصتی ارزشمند برای جلب توجه افکار عمومی به اهمیت دوران کودکی، نیازها و خواسته‌های این قشر آسیب‌پذیر جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از حقوق کودکان به‌ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض آسیب‌های ناشی از بحران‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی و حوادث طبیعی هستند، وظیفه‌ای انسانی و اجتماعی بوده که بر عهده یکایک افراد، سازمان‌ها و نهادهاست.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بیان کرد: افراد دارای سنین پنج تا 18 سال تا جمعه بیستم خردادماه 1401 فرصت دارند آثار زیبای خود را با موضوع «آرزوهای کودکان کار» در پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره 09358784851 ارسال کنند.

هر ساله ۱۲ ژوئن، روز جهانی مبارزه با کار کودکان نامیده می‌شود و در سال 1401 این روز در خردادماه قرار گرفته است.

انتهای پیام/74002/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول