اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| تقاضای معلمان جوان برای لغو دوره رزم مقدماتی/ رایزنی آموزش و پرورش با ستادکل نیروهای مسلح

تعدادی از معلمان جوان خواستار لغو دوره رزم مقدماتی شدند و اعلام کردند قرار بوده است در زمان فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه فرهنگیان به این دوره اعزام شوند اما اکنون شرایط حضور در چنین دوره‌ای را ندارند.

فارس من| تقاضای معلمان جوان برای لغو دوره رزم مقدماتی/ رایزنی آموزش و پرورش با ستادکل نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اخیرا اطلاعیه‌ای از سوی مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش منتشر شده مبنی بر اینکه در اجرای ماده 7 قانون خدمت وظیفه عمومی و تبصره یک الحاق 1390.08.02 قانون مذکور مبنی بر الزام متعهدین خدمت جهت گذراندن دوره آموزش رزم مقدماتی و نیز رسیدگی به وضعیت خدمت مشمولان متعهدین خدمت در آموزش و پرورش، دستور داده شود تا ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مشخصات مشمولان ورودی‌های 1389 لغایت 1397 را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1401.03.11 به آن مرکز ارسال کنند‌.

تعدادی از معلمان در خصوص این اطلاعیه گلایه دارند؛ یکی از این معلمان به خبرنگار فارس گفت: این اطلاعیه در حالی صادر شده است که این معلمان اکثرا متاهل و بعضا صاحب فرزند شده‌اند یا در حال ادامه تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری هستند یا سرپرستی خانواده‌ای را بر عهده دارند و قرار بوده است که در زمان فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه فرهنگیان به این دوره اعزام شوند، نه الان که شرایط حضور در چنین دوره‌ای را ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان، خروج موقت چند ده هزار نفر نیرو جهت اعزام به این دوره، این وزارت را با مشکل نیروی انسانی مواجه می‌کند و بر همین اساس خواهان لغو طرح اعزام معلمان جوان به این دوره هستیم.

صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در حال رایزنی و مذاکره با ستاد کل نیروهای مسلح است که این مسأله به نحوی مناسب، مدیریت شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول