اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آقای فرماندار لطفا یک روز مسافر قطار محلی ورامین ‌باشید

آقای فرماندار ورامین، لطفا یک روز به احترام مسافران کثیر مسیر ریلی تهران-ورامین همسفر ما شوید تا ببینید خواهران و برادران شما در سرما و گرما برای سوار شدن به قطار با چه دشواری‌هایی مواجه هستند.

آقای فرماندار لطفا یک روز مسافر قطار محلی ورامین ‌باشید

نگارنده این مطلب یکی از مسافران همیشگی و ثابت قطار حومه‌ای یا محلی تهران -ورامین است، شهری که بیش از ۱۲ سال پیش قول راه‌اندازی مترو و اتصال آن به مترو پایتخت به مردم آن داده شده بود، مردم دیار ۱۵ خردا‌د، اما شوربختانه نه تنها این وعده دیر پای رنگ واقعیت به خود نگرفت، بلکه برقراری و استقرار منظم و سرویس‌دهی بدون دغدغه قطار محلی نیز اکنون به یک آرزو تبدیل شده است.

شاهد این آرمان و آرزوی مسافران هر روزه به پایتخت برای سفری بدون دغدغه سوار شدن و طی طریق کردن،کمبود شدید واگن‌های مسافر، مشکل سیستم گرمایش و سرمایش واگن‌ها و تاخیرهای متعدد این مسیر مسافربری ریلی است.

آقای فرماندار، شما نماینده اول دولتی در شهرستان ورامین هستید که خود را داعیه دار خدمت به محرومان و کم برخورداران جامعه می‌داند اما مردم این شهر برای جابه‌جایی تا تهران مشکلاتی دارند.

آقای فرماندار، شما فرماندار شهری هستید که حضور پررنگ و تاثیر‌گذار مردمش‌ در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی زبانزد همگان است، اما با همه این افتخارات، متاسفانه آن طور که شایسته مردم این دیار بوده پاسخ به حق و سزاواری در مسیر خدمت رسانی دولتمردان مختلف دریافت نکرده‌اند.

آقای فرماندار، قصد نگارنده این کوتاه سخن، تنها روایتی از سختی و مشقت روزانه مردان و زنانی است که هر روز برای امرار معاش و تحصیل راهی تهران می‌شوند تا در اوضاع نابسامان اقتصادی، لقمه نانی حلال بر سر سفره خانواده خود بیاورند؛ اما دیر زمانی است که باید علاوه بر این دغدغه معاش، دلهره و اضطراب حمل و نقل و راحت طی طریق کردن در قطار حومه ای را با خود همراه کنند.

 

 

آقای فرماندار، لطفا یک روز به احترام مسافران کثیر مسیر ریلی تهران-ورامین همسفر ما شوید تا ببینید که چطور خواهران و برادران شما در سرما و گرما برای سوار شدن به قطار از شانه یکدیگر بالا رفته و گوی سبقت می ربایند.

لطفا یک روز عصر و در ساعات پایان روز به ایستگاه راه‌آهن تهران تشریف بیاورید و ببینید که چطور مردم و مسافران  ورامینی برای سوار شدن به قطار مسابقه دوی استقامت دارند و در این بین حتی شخصیت افراد هم آسیب می‌بیند در حالی که مسافران دیگر شهرهای استان تهران در کمال آرامش و طیب خاطر سوار بر قطار محلی خود می شوند.

آقای فرماندار،در خاتمه بار دیگر از شما استدعا دارم که ساماندهی حمل و نقل ریلی شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک را یک بار برای همیشه تعیین تکلیف کرده و صادقانه با مردم این دیار در این خصوص صحبت کنید و با عزمی جزم و فقط برای رضایت خداوند مهربان، این وضعیت نابسامان و اسفبار را سامان دهید.

محمد تاجیک/ خبرنگار

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول