اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اژه ای: پرونده‌های زیادی در حوزه زمین و اراضی تشکیل می شود/ ورود سازمان بازرسی به ساخت و ساز غیرقانونی

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تخلفات مربوط به ساخت و ساز یک ابر ویلا در یکی از روستاهای استان مازندران، به رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر پیگیری مجدانه موضوع ساخت و ساز غیرقانونی ویلا در این منطقه دستور داد.

اژه ای: پرونده‌های زیادی در حوزه زمین و اراضی تشکیل می شود/ ورود سازمان بازرسی به ساخت و ساز غیرقانونی

به گزارش خبرگزای فارس؛ حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در بخش دوم نشست امروز شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی کل کشور در زمینه رسیدگی به تخلفات مربوط به ساخت یک ابر ویلا در یکی از روستاهای استان مازندران اظهار کرد: ممکن است برخی تصور کنند ساخت و ساز یک ویلا چه اهمیتی داشته که سازمان بازرسی به موضوع آن ورود کرده است؛ این موضوع صرفا رسیدگی به یک ساخت و ساز غیرقانونی نبود؛ چنانچه به تخلفات صورت گرفته در ساخت این ویلا بی‌توجهی می‌شد این امر ساخت و سازهای غیرقانونی دیگری را در آن منطقه در پی داشت.

رئیس قوه قضائیه ضمن دستور به  گفت: پیگیری ساخت ویلای غیرقانونی مورد اشاره زمانی اثربخش است که منتهی به رفع تخلفات در مورد ویلای مزبور و جلوگیری از موارد مشابه شود.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده‌های زیادی که در حوزه زمین و اراضی در قوه قضائیه تشکیل شده و می‌شود، گفت: با توجه به شناختی که شخص رئیس‌جمهور وجود دارد بسیار امید داریم اقدام عاجلی از ناحیه دولت برای ساماندهی موضوع زمین، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تغییر کاربری‌ها و دستگاه‌های صادرکننده مجوز و پروانه ساخت‌وساز، صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول