اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۴۰ پزشک و پرستار جهادگر مازندرانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدند

مسؤول گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا از اعزام ۴۰ متخصص پزشکی و پرستاری جهادگر به مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: روزانه یک هزار و ۱۰۰ نفر در این طرح ویزیت رایگان شدند.

۴۰ پزشک و پرستار جهادگر مازندرانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میثم مهدی‌پور با اشاره به برگزاری اردوی جهادی درمانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در طول یک‌سال گذشته این سومین برنامه است که توسط گروه جهادی فلق در مناطق محروم در حوزه‌های پزشکی، پیراپزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی برگزار می‌شود.

وی از اعزام ۴۰ متخصص پزشکی و پرستاری جهادگر به این اردو هم خبر داد و گفت: پزشکان جهادگر دو روز در نقطه صفر مرزی و دو روز دیگر هم در روستا‌های زابل، به ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی به مردم پرداختند.

مسؤول گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا از ویزیت روزانه هزار و ۱۰۰ نفر هم خبر داد و افزود: در بخش دامپزشکی ۶ هزار دام ویزیت و داروی رایگان به دامپروران تحویل شد.

مهدی‌پور گفت: همچنین تا به امروز ۹۰ میلیون داروی رایگان بین بیماران توزیع شد.

یادآور می‌شود؛ سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز در سفر به سیستان و بلوچستان از گروه جهادی فلق بسیج دانشجویی سپاه کربلا بازدید کرد.

به گزارش فارس، گروه جهادی فلق گروه تخصصی درمانی است که در روستای میرجاوه و در نقطه مرزی سیستان و بلوچستان مشغول ویزیت و ارائه خدمات درمانی به مردم است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول