اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

وخامت اوضاع رژیم صهیونیستی به روایت مقامات صهیونیست

رژیم اشغالگر صهیونیستی نه فقط در ارزیابی جمهوری اسلامی، بلکه در ارزیابی مقامات ارشد و تحلیلگران خود به آخر خط رسیده است.

وخامت اوضاع رژیم صهیونیستی به روایت مقامات صهیونیست

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی در کانال شخصی خود نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی نه فقط در ارزیابی جمهوری اسلامی، بلکه در ارزیابی مقامات ارشد و تحلیلگران خود به آخر خط رسیده است. چند نمونه از این ارزیابی ها را مرور کنید:

تامیر پاردو رئیس اسبق موساد: "اسرائیل در سایه چند دستگی بی‌سابقه، وارد مرحله خود ویرانگری شده و در لبه پرتگاه قرار دارد. در شرایطی که دشمنان ما منتظر ساعت صفر نابودی ما هستند، به کشوری تکه و پاره تبدیل شده‌ایم".

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی: "اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی‌سابقه است که به فروپاشی نزدیکی‌ می‌شود. کشور ما دو بار به علت جنگ‌های داخلی، اول زمانی که عمر آن ۸۰ سال بود، تجزیه شد و [در جنگ داخلی] دوم زمانی که این سرزمین ۷۷‌ ساله بود، از هم پاشید. ما اکنون در دوره سوم به سر می‌بریم و به دهه هشتم نزدیک می‌شویم.  اسرائیل به یکی از سخت‌ترین لحظه‌های انحطاط خود رسیده است".

ایهود باراک نخست‌‌وزیر اسبق اسرائیل : "احتمالا برای سومین ‌بار در تاریخ حکومت‌های یهود، دچار نفرین دهه هشتم شده‌ایم و بیم آن می‌‌رود که این نفرین، قبل از ۸۰ سالگی بر سر اسرائیل نازل شود".

مارتین وان کریفلد، مورخ صهیونیست: "اسرائیل از هم خواهد پاشید، جنگ علیه فلسطینیان شکست خورده و در پایان آن، اسرائیل نابود خواهد شد. ارتش، به‌خاطر نادانی فرماندهان، فرار وسیع سربازان از خدمت، رواج مواد مخدر و قاچاق آن در میان نظامیان در حال فروپاشی است".

ژنرال اسحاق بریک فرمانده ارشد نیروهای ذخیره: "ارتش اسرائیل، ضعیف‌‌تر از چیزی است که وانمود می‌‌شود و آمادگی جنگ با ایران را ندارد. اسرائیل در مسیر نابودی است. این، پیش‌‌ بینی از روی خشم نیست، حقیقتی انکارناپذیر است".

روزنامه ‌هاآرتص: "زوال اسرائیل نزدیک‌‌تر از آن چیزی است که می‌پندارید و رفتار‌هایش، گواهی مرگش را امضا می‌‌کند".

ارزیابی روزنامه یدیعوت آحارنوت از گزارش "مؤسسه مطالعات امنیتی دانشگاه تل‌آویو" : "همه سناریوها برای اسرائیل در سال ۲۰۲۲، بد و ناگوار هستند".

یک علت عملیات روانی گسترده علیه ایران در رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل، لاپوشانی همین حال خراب رژیم اشغالگر قدس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول