اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

مصرف برق این هفته به 58 هزار مگاوات می‌رسد/ سیاست تشویقی برای مدیریت مصرف

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه با گرم شدن هوا مصرف برق این هفته به 58 هزار مگاوات ساعت می‌رسد، گفت: تلاش می‌کنیم با سیاست‌های تشویقی، مصرف بخش خصوصی را کاهش دهیم.

مصرف برق این هفته به 58 هزار مگاوات می‌رسد/ سیاست تشویقی برای مدیریت مصرف

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، آرش کردی مدیرعامل توانیر امروز در ارتباط زنده با خبر صدا و سیما در مورد افزایش مصرف برق هم‌زمان با گرم شدن هوا ،گفت: پیش‌بینی می‌کنیم این هفته مصرف برق به 57 تا 58 هزار مگاوات در ساعت برسد. حتی برخی پیش‌بینی‌ها تا 59 هزار مگاوات را هم پیش‌بینی کرده‌اند.

وی گفت: مدیریت مصرف برق باید در همه بخش‌ها مانند خانگی، صنعت و کشاورزی انجام شود. 

مدیرعامل توانیر در مورد برنامه مدیریت مصرف برق گفت: برنامه ما تشویق‌محور است و در بخش خانگی تشویق‌هایی در نظر گرفته‌ایم که مصرف برق را کاهش دهد. همچنین برای مشترکان پرمصرف کنتورهای کنترل از راه دور نصب کردیم که بتوانیم میزان مصرف آنها را قرائت و رصد کنیم و در صورت افزایش مصرف اخطار می‌دهیم که مصرف خود را کاهش دهند و حتی بعد از اخطار احتمال قطع برق برای مشترکان پرمصرف هم وجود دارد.

مدیرعامل توانیر در مورد اینکه موج گرما و پیش‌بینی مصرف برق چگونه است، گفت: پیش‌بینی می‌شود، امسال مصرف برق به بالای 65 و 66 هزار مگاوات ساعت هم برسد. بنابراین بسته سیاستی مدیریت مصرف انرژی تهیه کرده‌ایم که با قوت اجرایی می‌شود، به و یژه در بخش صنعت و کشاورزی باید سیاست‌های مدیریت مصرف به خوبی اجرا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول