اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

«سلام فرمانده» خون تازه در حوزه مهدویت در جان نوجوانان تزریق کرد/ شهدا را به جوانان و نوجوانان بشناسانید

جانشین سپاه نینوا استان گلستان سرود «سلام فرمانده» را یک اثر فاخر و انقلابی خواند و گفت: سرود «سلام فرمانده» یک روح و یک خون تازه در حوزه مهدویت در جان جوانان و نوجوانان ما تزریق کرد، اینها نسل‌هایی هستند که دشمن از آنان ترس دارد.

«سلام فرمانده» خون تازه در حوزه مهدویت در جان نوجوانان تزریق کرد/ شهدا را به جوانان و نوجوانان بشناسانید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدموسی حسینی امروز در یادواره شهدای نامن شهرستان کردکوی اظهار کرد: خصوصیت بارز شهدا این بود که اول به مقام شهود رسیدند و بعد شهید شدند یعنی در مسلک شهدا حرکت کردند و به مانند شهدا زندگی کردند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خصوصیت این شهدا ایمان خالص و معرفت آنها و اتکال به خداوند است که قدم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی گذاشتند.

حسینی با اشاره به زندگی شهید مدافع حرم شهید شکوری گفت: این شهید همه دار و ندارش را داد، آموزش‌های لازم را طی کرد و با اصرار خودش برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) اعزام شد و در این راه نیز به شهادت رسید.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان ولایتمداری را از دیگر ویژگی شهدا بر شمرد و اظهار داشت: غاطبه وصیت شهدا را وقتی بررسی می‌کنیم همه آنها اطاعت از ولایت و پشتیبانی از ولایت را به ما توصیه کرده‌اند.

* راه و رسم شهدا در زندگی ما و جوانان و نوجوانان ساری و جاری شود

حسینی با بیان اینکه مذهب و قومیت در راه خدا مطرح نیست، افزود: شهید مسعودی از شهدای اهل سنت در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: برای من ناله و ضجه نزنید و بر من نگریید، برای زینب کبری (س) و کشتگان کربلا بگریید.

وی تصریح کرد: شهدا را به جوانان و نوجوانان بشناسانید، اینکه فقط یادواره برگزار کنیم کفایت نمی‌کند، باید نسبت به شهدا معرفت پیدا کنیم و اگر معرفت پیدا کردیم راه و رسم شهدا در زندگی ما و جوانان و نوجوانان ساری و جاری می‌شود.

حسینی سرود «سلام فرمانده» را یک اثر فاخر و انقلابی خواند و گفت: سرود «سلام فرمانده» یک روح و یک خون تازه در حوزه مهدویت در جان جوانان و نوجوانان ما تزریق کرد، اینها نسل‌هایی هستند که دشمن از آنان ترس دارد.

وی عنوان کرد: انقلاب ما در شرایطی که ابرقدرت‌ها بر دنیا سیطره داشتند و آقایی می‌کردند و ثروت‌ها را به یغما می‌برند و دو پیمان ناتو و ورشو را طراحی کرده بودند اتفاق افتاد.

* مهمترین ویژگی حضرت امام (ره) خدامحوری بود

جانشین سپاه نینوا با استان گلستان شاره به ایام رحلت امام راحل افزود: مهمترین ویژگی حضرت امام (ره) خدامحوری بود و تماما و تماما، همه و همه برای خدا بود و محور وحدت در اندیشه امام آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» بود.

وی اظهار داشت: امام در حوزه انقلاب اسلامی قائل به امت اسلامی بود و به دنبال یک حکومت اسلامی کارآمد در ایران بود.

 حسینی اذعان داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی در اوج است و در حوزه‌های دفاعی و علمی قله‌های رفیع پیشرفت را پشت سر گذاشته و دشمن را در وضعیت وجود و عدم قرار داده معنایش این است که دشمن محکوم به زوال است.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول