اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترافیک سنگین بازگشت از استان‌های شمالی/ کدام جاده‌ها یکطرفه شده؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها را تشریح کرد.

ترافیک سنگین بازگشت از استان‌های شمالی/ کدام جاده‌ها یکطرفه شده؟

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضردر مسیرهای خروجی از استان‌های زیارتی و برخی از استان‌های شمالی حجم بالای تردد وسایل نقلیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جنوب به شمال جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال به علت حجم بالای خودرو در مسیر برگشت از سفر و روان سازی ترافیک محدودیت موقت ترافیکی اجرا شده و این مسیر به سمت جنوب یک طرفه شده است تصریح کرد:به علت ظرفیت پایین این جاده در مقاطعی با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

سرهنگ شیرانی گفت: ترافیک در جاده هراز در مسیر شمال به جنوب محدوده های لاریجان و بایجان و آب اسک ، سنگین است؛ همچنین آزادراه قزوین_ رشت مسیر شمال به جنوب در محدوده شهر رودبار ترافیک نیمه سنگینی دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در آزادراه قم به تهران ترافیک نیمه سنگین در ابتدای مسیر وجود دارد اظهار داشت: رانندگی در شرایط ترافیک پرحجم نیازمند صبر و حوصله بیشتر و آرامش در رانندگی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول