اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تلاش‌ها برای مهار کرونا خیلی محسوس بود/ سرعت در واردات و حمایت از تولید واکسن

یک کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به صفر شدن آمار فوتی کرونا در کشور گفت: تلاش های دولت آقای رئیسی در مقابله و مهار کرونا خیلی محسوس بود چرا که هم در واردات واکسن شتاب و سرعت داده شد و هم در حمایت از تولید واکسن داخلی حمایت های لازم صورت گرفت.

تلاش‌ها برای مهار کرونا خیلی محسوس بود/ سرعت در واردات و حمایت از تولید واکسن

 مهدی فضائلی کارشناس مسائل فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: صفر شدن آمار کرونا جای شکرگزاری دارد.

وی با اشاره به آمار ابتلا و فوتی های کرونا در کشورهای مختلف گفت: در کشور آمریکا، کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای جنوب شرق آسیا، هم آمار فوتی ها و هم آمار ابتلا به کرونا زیاد است اما آنچه به الحمدالله در کشور ما حاصل و فوتی کرونا به صفر رسید، نتیجه زحمات و تلاشهای کادر درمان و هم نتیجه ابعاد معنوی قضیه و دعاهایی که مردم در این ایام داشتند، است.

کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه در ایام کرونا و در این دو سال و صد روز، روزهای سختی را سپری کردیم، اظهار داشت: روزهایی که هم آمار ابتلا به کرونا و هم تعداد فوتی ها بالا بود. همچنین تعطیلی کسب و کار را شاهد بودیم و بیکاری های زیادی را به وجود آورده بود.

فضائلی با بیان اینکه فاصله افتادن بین مردم و محدود شدن سفرها و رفت و آمد ها از دیگر نتایج کرونا بود، افزود: باید قدر نعمتی که امروز به واسطه این سلامتی و کاهش محسوس ابتلا و فوتی را در کشور شاهد هستیم، بدانیم و  شاکر خدای متعال و قدردان زحمات کادر درمان و همه کسانی که در این مدت درگیر مقابله با کرونا بودند، باشیم.

وی افزود: امیدواریم که خداوند به واسطه تلاش و دعاهای مردم این نعمت را مستدام بدارد و ما شاهد  برگشت این بیماری نباشیم.

کارشناس مسائل فرهنگی با اشاره به نقش دولت آقای رئیسی و وزارت بهداشت در کنترل و مقابله با بیماری کرونا گفت: این تلاش ها خیلی محسوس بود چرا که در واردات واکسن شتاب و سرعت داده شد همچنین در حمایت از تولید واکسن داخلی حمایت های لازم صورت گرفت.

فضائلی با بیان اینکه در گذشته تلاش هایی در این زمینه انجام شد که قابل تقدیر است، گفت: اما در  دولت آقای رئیسی این تلاش ها مضاعف شد و نتایج به دست آمد محصول همه این تلاش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول