اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ظلمی که شهرداری دوگنبدان را زمین‌گیر کرد/ وزارت نفت وسازمان امور مالیاتی پاسخگو شوند

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ظلم اساسی در ۸ سال گذشته در خصوص پرداخت ۱ درصد مالیات ارزش افزوده به گچساران شده است.

ظلمی که شهرداری دوگنبدان را زمین‌گیر کرد/ وزارت نفت وسازمان امور مالیاتی پاسخگو شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در بازدید از بافت فرسوده این شهرستان اظهار کرد: تامین ۲۳ درصد از نفت کشور توسط گچساران انجام شده، این شهرستان ۸۰ درصد تولید صادرات نفت را بر عهده دارد و بزرگترین مخزن ابر نفتی نیز محسوب می‌شود.

وی گفت: ظلم اساسی در ۸ سال گذشته در خصوص پرداخت یک درصد مالیات ارزش افزوده به گچساران شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به اینکه بر اساس ماده ۱ تبصره ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده باید یک درصد از آن را محاسبه و پرداخت می‌کردند، تصریح کرد: متاسفانه در ۸ سال گذشته نرخ کارمزد را محاسبه کرده و از یک درصد تنها یک‌دهم آن را به شهرداری پرداخت کردند و این ظلم اساسی به شهرداری دوگنبدان شده است.

حسینی پور عنوان کرد: وزارت نفت و سازمان امور مالیاتی و اقتصاد باید پاسخگوی این ظلم شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیگیری این موضوع هستیم، گفت: در ۸ سال گذشته این یک درصد به شهرداری دوگنبدان پرداخت نشده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به همین دلیل شهرداری دوگنبدان در حال حاضر زمین گیر شده و مشکلات اساسی دارد.

حسینی افزود: جابجایی ۲۱۸ واحد مسکونی در طرح بافت فرسوده بسیار مهم است.

وی ادامه داد: نهضت قیر و آسفالت یکی از اقدامات مهم در روستا ها است که امید می‌رود با همکاری خوب رئیس بنیاد مسکن کشور افزایش قیر به روستاهای گچساران و باشت اجرا شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما نیز از محل مسؤولیت‌های اجتماعی با وزیر نفت به این امر مهم ورود پیدا خواهیم کرد و در سفر این هفته رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد ره آورد سفر رئیس بنیاد مسکن را به اطلاع وی خواهیم رساند.

 حسینی پور اظهار کرد: با جمع بندی آورده سفر رئیس بنیاد مسکن کشور و رئیس مجلس یک اقدام اساسی در محلات کیامرثی را در لبنان برای مردم و ساکنین آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول