اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تکمیل و ساماندهی بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تا اربعین سال جاری ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام به مهران تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

تکمیل و ساماندهی بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین امسال

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بیان کرد: با تلاش بی‌وقفه پیمانکاران برای تکمیل و ساماندهی قطعات در دست احداث بزرگراه محور ایلام به مهران، به یاری خدا تا اربعین سال جاری ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام به مهران تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در همین راستا گره‌های ترافیکی این مسیر نیز رفع و نقاط مورد نیاز برای عبور موقت و اضطراری نیز آماده خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: تا اربعین سال جاری تونل کیلومتر ۵ ایلام- مهران بعلاوه مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری آماده خواهند شد و عملیات لاینینگ ( طاق بتونی سقف و دیوارها) تونل دوم راه کربلا نیز به پایان خواهد رسید و این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن نیز برای عبور اضطراری  آماده می‌شوند.

وی در خصوص ادامه مسیر ایلام به مهران گفت: ۲۰ کیلومتر از محور ایلام- مهران هم اکنون در دست اجرای لایه دوم آسفالت است و تا اربعین سال جاری نقاط پر حادثه و پیچ‌های خطرناک منطقه کنجانچم نیز با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ حذف خواهد شد و ۵ کیلومتر از بزرگراه مهران تا پایانه مرزی نیز تا اربعین شش خطه می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه گفت: در همین راستا و تا اربعین امسال، ۶ کیلومتر باقیمانده از تقاطع ماربره تا سه راهی صالح آباد نیز تکمیل و به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهادری در پایان این گفت‌وگو به دیگر پروژه های بزرگراه ایلام- مهران از جمله احداث دو کیلومتر در قطعه رانشی محدوده تقاطع روستای ماربره، احداث ۷ کیلومتر باند برگشت محدوده کنجانچم، تقاطع‌های غیر همسطح صالح آباد، امام زاده سید حسن و تقاطع آذر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مذکور به همراه تکمیل تونل‌های مسیر، پروژه های فعالی هستند که اتمام آنها نیازمند زمان و تامین اعتبار هست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول