اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۷ قطعه از اراضی قشم رفع تصرف شد+عکس و فیلم

رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع تصرف هفت قطعه از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم به مساحت بیش از سه هزار و ۲۰۰ مترمربع خبر داد.

۷ قطعه از اراضی قشم رفع تصرف شد+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی ارزش تقریبی اراضی اعاده شده را ۲۲ میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این رفع تصرفات به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی منطقه آزاد با همکاری ماموران نیروی انتظامی به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی با اشاره به تخریب مستحدثات غیرمجاز در این اراضی نیز خاطرنشان کرد: این ساخت و سازهای غیرقانونی شامل دیوارچینی، پی سنگی و سد و بند خاکی بود که در شهر درگهان و خارج از محدوده طرح هادی روستاهای رمکان و دیرستان قرار داشت.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان برلزوم هوشیاری بیش از پیش دستگاه‌های ناظر در انجام وظایف خود به منظور صیانت از بیت المال تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از اقدامات قانونی دستگاه‌های متولی با هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی، حقوق عامه و بیت المال، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول