اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

روسیاهی ضدانقلاب با صفرشدن مرگ کرونایی در ایران/ نیاز مبرم به ساخت واکسن «خود تحقیری»

درحالی روز گذشته ایران آمار بدون فوتی کرونا را ثبت کرد، که بسیاری از کشورها هنوز با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

روسیاهی ضدانقلاب با صفرشدن مرگ کرونایی در ایران/  نیاز مبرم به ساخت واکسن «خود تحقیری»

از شایعه تا واقعیت: کشورمان پس از دوهزار و صد روز آمار صفر مرگ کرونایی را ثبت کرد.این درحالی است که آمریکا در همین روز ۳۴۸ مرگ کرونایی را ثبت کرد.

 

 در این مدت متاسفانه ۱۴۱۳۱۸ نفر از هموطنانمان از جمله کادر درمان جان خودشان را از دست دادند اما نکته قابل تامل این است که ایران تنها کشوری است که علاوه بر مبارزه با ویروس کرونا با ویروس شایعات و تحریم هم دست و پنجه نرم کرد.

 

رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به همراه سران غربی و آمریکایی اگر که تا پیش از آن مدعی بودند اقدامات و تحرکاتشان علیه جمهوری اسلامی و مسئولان است، اما از ان به بعد عناد خود با مردم ایران را علنی کردند.

این رسانه‌ها در این مسیر از یک سو با شایعه‌پراکنی، سیاه‌نمایی، بزرگنمایی، تحریف و تقطیع سعی در ناکارآمد نشان دادن مسئولان و القای ناامیدی داشتند و از سوی دیگر با گرا دادن به دشمنان، به صورت علنی مانع ورود واکسن و دارو به داخل کشور شدند.

 

همین رسانه‌ها و کاربرانی که در طول این سال‌ها بیشترین انتقادات و هجمه ها را به ایران وارد کردند و امریکا را به عنوان الگو معرفی کردند، به این موضوع اشاره‌ای نکردند و گویا باید هنوز منتظر واکسن «خود تحقیری» ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول