اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

افشای دلیل جدایی توتولو/ عطایی: با هم اختلاف سلیقه داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: جدایی توتولو هیچ ربطی به دو بازی اخیر نداشت و ما تنها در سبک تمرین و آنالیز اختلاف سلیقه داشتیم.

افشای دلیل جدایی توتولو/ عطایی: با هم اختلاف سلیقه داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان اردوی تدارکاتی صربستان و با نظر بهروز عطایی، توماس توتولو از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مورد توضیح داد: توماس توتولو با توجه به آشنایی‌ای که از همراهی حدود 6 ماهه با تیم ملی داشت، در کنار تیم قرار گرفت تا با این آگاهی مسیر حرکتی تیم در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان شکل بهتری بیابد.

بهروز عطایی افزود: در این حدفاصل که توتولو به تیم اضافه و کارهای فنی انجام شد هر دو به این جمع بندی نهایی رسیدیم که سلایق و مدل کار ما با هم تفاوت دارد و این اختلاف سلیقه شاید سبب شود که روند حرکتی تیم دچار چالش شود و نتوانیم به اهدافی که مدنظرمان است برسیم.

وی با تاکید بر این که این جدایی ربطی به دو بازی تدارکاتی اخیر با تیم ملی صربستان ندارد، تصریح کرد: سبک تمرینی و نوع تحلیل بازی‌ ما دو نفر تفاوت ساختاری عمده داشت و امکان همسو شدن نبود به همین دلیل طی صحبتی که با توتولو داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که قطع همکاری شود و مسیر را با دیگر افراد گروه ادامه دهیم.

عطایی در پایان با بیان این‌که با توماس توتولو به هیچ وجه اختلاف رفتاری نداشته، اظهار کرد: توماس انسان خوب، کاربلد و موجهی است و بحث اصلی تفاوت سلیقه در نوع تمرین، آنالیز و تحلیل از تیم‌ها بود و این مسیر به انجام درست کار کمک نمی‌کرد، به همین دلیل خیلی راحت با هم به این جمع بندی رسیدیم که این همکاری ادامه نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول