اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کاراته

مرحله پایانی سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران جام ترانه در زنجان برگزار می‌شود.

زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرحله سوم (پایانی) سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در بخش دختران و پسران با عنوان «جام ترانه» در روزهای ۱۴ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در استان زنجان برگزار خواهد شد.
رقابت‌های پسران طی روز های ۱۴ تا ۱۷ تیر ماه و دختران طی روز های ۱۸ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود و ثبت‌نام در این مسابقات از روز شنبه ۱۴ خرداد آغاز شده است.

بر همین اساس در رده سنی نونهالان متولدین پنجم آبان سال ۱۳۸۷ تا ۲۹ اسفند سال ۱۳۸۷، رشته کومیته انفرادی برای متولدین متولدین پنجم آبان سال ۱۳۸۷ تا ۲۹ تا ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۱ در بخش دختران در اوزان ۳۰- ، ۳۵- ، ۴۰- ، ۴۵- ، ۴۵+ و در بخش پسران نیز در اوزان ۳۰- ، ۳۵- ۴۰- ، ۴۵- ، ۵۰- ، ۵۰+ برگزار می‌شود.

همچنین در رده سنی نوجوانان نیز متولدین پنجم آبان سال ۱۳۸۵ تا چهارم آبان سال ۱۳۸۷ در رشته کاتا انفرادی، کومیته انفرادی) در بخش دختران در اوزان  ۴۷- ، ۵۴- ، ۵۴+ و در بخش پسران نیز در اوزان  ۵۲- ، ۵۷- ، ۶۳- ، ۷۰- ، ۷۰+برگزار خواهد شد.

در رده سنی جوانان نیز متولدین پنجم آبان سال ۱۳۸۳ تا چهارم آبان سال ۱۳۸۵ در رشته (کاتا انفرادی، کومیته انفرادی) در بخش دختران در اوزان ۴۸- ، ۵۳- ، ۵۹- ، ۵۹+ و در بخش پسران نیز در اوزان ۵۵- ، ۶۱- ، ۶۸- ، ۷۶- ، ۷۶+ برگزار می‌شود.

همچنین در رده سنی نوجوانان و جوانان (کاتا تیمی) نیز متولدین پنجم آبان سال 1383 تا چهارم آبان سال 1383 مجاز به شرکت در مسابقه هستند.

در رده سنی زیر ۲۱ سال نیز مسابقات ویژه متولدین پنجم آبان سال 1380 تا چهارم آبان سال 1383  نیز در رشته (کاتا انفرادی، کومیته انفرادی ) در بخش دختران در اوزان ۵۰- ، ۵۵- ، ۶۱- ، ۶۸- ، ۶۸+ و در بخش پسران نیز در اوزان ۶۰- ، ۶۷- ، ۷۵- ، ۸۴- ، ۸۴+ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول