اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

جاده بابازید به پل سیمره اعتبار ملی می‌خواهد

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جاده بابازید به پل سیمره اعتبار قابل توجهی نیاز داریم، چهارخطه کردن این محور با توجه به اهمیت ملی جاده و لزوم ارتقای سطح ایمنی آن، نیازمند اعتبار ملی است.

جاده بابازید به پل سیمره اعتبار ملی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی عصر امروز در شورای اداری شهرستان رومشکان که با حضور استاندار لرستان در حال برگزاری است، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: بنا بر روایتی از امام کاظم(ع)، پس از ایمان خدا، کاری با ارزش‌تر از خدمت‌رسانی به مردم نیست.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید می‌رود بازدید امروز یک شروع خوب برای رومشکان باشد، افزود: تکمیل چهارخطه چغابل_سوری، آغاز عملیات اجرایی چهارخطه بابازید_سیمره که نیازمند تخصیص اعتبار است، تکمیل و تجهیز بستر درمان از جمله اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر بوده است.

مبلغی در خصوص مهمترین نیازمندی‌های شهرستان رومشکان تصریح کرد: برای جاده بابازید به پل سیمره اعتبار قابل توجهی نیاز داریم، چهارخطه کردن این محور با توجه به اهمیت ملی جاده و لزوم ارتقای سطح ایمنی آن، نیازمند اعتبار ملی است.

وی، تخصیص اعتبار برای تکمیل چهارخطه چغابل_سوری را از دیگر مطالبات مردم رومشکان برشمرد و گفت: استقرار اداره‌ها در رومشکان از دیگر مطالبات مردم است، تعداد بانک‌ها در برخی مناطق باید افزایش پیدا کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان رومشکان نیازمند توجه ویژه است و در این زمینه از دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تعلل‌هایی که تاکنون در خصوص کلنگ‌زنی و تخصیص ردیف اعتباری برای این بیمارستان صورت گرفته، انتقاد وجود دارد و خواهان این هستیم که کلنگ این مجموعه به جهت نیازمندی مردم برای بهداشت و درمان به زودی زده و عملیات اجرایی آن شروع شود.

وی با بیان اینکه باید از رودخانه سیمره آب برداریم، گفت: نمی‌توان انسان‌هایی که در جوار این رودخانه قرار دارند را از نعمت آب محروم کرد، بالادست سیمره که لرستانی هستند، آب ندارند و پائین‌دست‌ها از حق‌آبه برخوردارند.

مبلغی، تکمیل سالن ورزشی و چمن آن، تکمیل فاضلاب شهر چغابل، تکمیل و تجهیز درمانگاه سوری،‌کمک اعتباری به شهرداری رومشکان و شهر سوری و تکمیل ساختمان بخشداری را از دیگر مطالبات مردم رومشکان عنوان  کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول