اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازدید دانش‌آموزان از صنایع و مزارع در استان قزوین شکل بگیرد

یک تولیدکننده به مسئولان قضایی استان قزوین پیشنهاد داد که بازدید دانش‌آموزان از صنایع و شرکت‌ها و کارخانجات و مزارع کشاورزی شکل بگیرد تا ذهنیت آنها به تولید و صنایع و کشاورزی سوق یابد.

بازدید دانش‌آموزان از صنایع و مزارع در استان قزوین شکل بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی دهقان مدیرعامل شرکت مژده وصل شیراز شهرستان آبیک تولیدکننده قطعات خودرو در بازدیدی که علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونان این اداره کل و مسئولان قضایی شهرستان از این شرکت داشت، اظهار کرد: یک درصد مساحت کشور به استان قزوین اختصاص دارد و هشت درصد تولید ثروت در این استان صورت می‌گیرد و این استان،گوشواره تهران است و در شعاع ۱۲۰ کیلومتری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در عصر صنعت و کشاورزی قرار داریم و باید به سمت صنعتی شدن پیش برویم، آشنایی ذهن افراد از دوران کودکی با صنعت و تولید را ضروری خواند و تصریح کرد: بازدیدهای علمی دانش‌آموزان از صنایع، مزارع، کارخانجات و شرکت‌ها باید شکل بگیرد که در چند سال آینده تاثیر این پیشنهاد مشخص می‌شود‌.

این مدیرعامل بیان کرد: ذهنیت ناامیدی، مهاجرت و فرار از مملکت باید به ذهنیت تولید تبدیل شود که آشنایی کودکمان و نوجوانان با فعالیت شرکت‌ها، مزارع و کارخانجات می‌تواند در تحقق موضوعات مطروحه مثمرثمر باشد و امید و تولید در کشور افزایش یابد.

دهقان ضمن قدردانی از ابتکار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک مبنی بر تشکیل شورای حل اختلاف ویژه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع اذعان کرد: با این امر، مدیران عامل شرکت‌ها درگیر مسائل حقوقی نمی‌شوند و به کار خودشان می‌رسند و دردسر بزرگ از دوش تولیدکننده برداشته می‌شود و بار دستگاه قضایی هم سبک می‌شود.

علی دهقان بنیان گذار، موسس و مدیرعامل شرکت مژده وصل شیراز  شهرستان آبیک امسال در عرصه کارآفرینی و بخش صنعت آب سوی مسئولان استان قزوین تجلیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول