اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جام فینالیسیما| پیروزی آرژانتین مقابل ایتالیا/ قهرمانی به یاران مسی رسید، لاجوردی‌پوشان در سراشیبی سقوط

تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت با ایتالیا در چارچوب جام فینالیسیما توانست حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

جام فینالیسیما| پیروزی آرژانتین مقابل ایتالیا/ قهرمانی به یاران مسی رسید، لاجوردی‌پوشان در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی در یک جام احیا شده به مصاف رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد. گل‌های آرژانتین را مارتینز در دقیقه 28، آنخل دی ماریا در دقیقه 45+1 و دیبالا در دقیقه 90+4 به ثمر رساندند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که در ۵ تقابل اخیر دو تیم در تمامی رقابت‌ها ایتالیا به پیروزی نرسیده بود. آخرین دیدار دو تیم پیش از این مربوط به بازی دوستانه سال 2018 است، که با برتری 2 بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

ایتالیا که از صعود به جام‌جهانی هم بازمانده بود، شکست تلخ دیگری را با مانچینی تجربه کرد و از حالا باید به فکر روزهای آینده باشد.

این جام، جامی است که سومین دوره خود را برگزار کرد و پس از 29 سال دوباره شکل گرفت. این جام به نام فینالیسیما معروف شده و رقابتی بین قهرمان کوپا آمریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا است. این رقابت دو بار در سال‌های 1985 (با قهرمانی فرانسه) و 1993 (با قهرمانی آرژانتین) برگزار شده بود و در سال 2022 دوباره راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول