اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آرامش، امنیت و تسهیل در تردد، مأموریت مهم پلیس در مراسم سالگرد ارتحال/ سردار رضایی: دغدغه ای برای برگزاری مراسم نداریم

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان تمهیدات پلیس برای برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) گفت: هیچ دغدغه ای برای برگزاری با شکوه این مراسم نداریم.

آرامش، امنیت و تسهیل در تردد، مأموریت مهم پلیس در مراسم سالگرد ارتحال/ سردار رضایی: دغدغه ای برای برگزاری مراسم نداریم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام راحل(ره) و تبریک هفته کرامت و میلاد با سرسعادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در این چند سال اخیر که به دلیل محدودیت های ایجاد شده به دنبال شیوع ویروس کرونا توفیق خدمتگزاری در مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب از مجموعه سلب شده بود، به واقع ناراحت بودیم که بحمدلله با کنترل و مهار این بیماری توفیق خدمتگزاری مجدد در این زمینه حاصل شد.

جانشین انتظامی کشور با بیان این که امروز پس از گذشت 33 سال از رحلت جانسوز امام خمینی(ره) هنوز هم غم و اندوه به همانی تازگی در مردم دیده می شود، تصریح کرد: حوادث گوناگون و بزرگ در جهان پس از چند سال به فراموشی سپرده می شود ولی برای ما هنوز هم داغ از دست دادن رهبرمان تازگی دارد به طوری که گویی نیمه خرداد سال 1368 است و مردم تشنه حضور در این مراسم بزرگ هستند.

سردار رضایی ادامه داد: به عنوان مجموعه انتظامی کشور با روحیه انقلابی، معنویت دینی و اسلامی خود را خادم مردمی می دانیم که تشنه حضور در این مراسم عظیم هستند.

وی با بیان این که آرامش، امنیت و تسهیل در ترددها از اولویت های جدی مجموعه انتظامی در این مراسم محسوب می شود، اظهار داشت: امام بزرگوار ما نیز همواره بر تأمین آسایش و امنیت مردم تأکید داشتند.

جانشین فراجا خاطرنشان کرد: امروز در این قرارگاه که به نوعی قرارگاه تاکتیکی کل فراجا هم محسوب می شود پیش بینی، طرح ها و سناریوهای مختلف را در راستای ایجاد تسهیلات آمد و شدی و امنیت زائران بررسی کرده و از ظرفیت پلیس های تخصصی و نیز استان های همجوار با تهران در این زمینه بهره خواهیم برد.

وی با بیان این که هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری با شکوه این مراسم نداریم اظهار داشت: مأموریت های این چنینی پلیس همانند اربعین و تأمین امنیت آن، امری دلی و معنوی است که همکاران ما ایثارگرانه، فداکارانه و با معنویت در آن حضور پیدا می کنند.

سردار رضایی بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات سال های گذشته و پیش بینی موارد لازم تأکید کرد و گفت: حضور همکاران ما در این مراسم قطعا یک عبادت محسوب می شود که امیدواریم با همکاری و تعامل با سازمان های دخیل در برگزاری این مراسم بتوانیم وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول