اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دادستان تهران به درخواست ۱۲۶نفر از شهروندان رسیدگی کرد

دادستان تهران در برنامه ملاقات مردمی این هفته دادسرای عمومی و انقلاب تهران به درخواست ها و مشکلات بیش از 126 نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

دادستان تهران به درخواست ۱۲۶نفر از شهروندان رسیدگی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، ملاقات مردمی این هفته دادستانی تهران با حضور علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران و برگزار شد و این مقام عالی قضایی به همراه تعدادی از معاونان ستادی، پای اظهارات و درد دلهای اصحاب پرونده و خانواده زندانیان نشست و برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات حقوقی و قضایی آنها دستورات و ارشادات لازم را صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در راستای سیاست های کلان دستگاه قضا و برنامه های عملیاتی دادسرا مبنی بر تکریم مراجعان و کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم، صبح روزهای چهارشنبه هر هفته با حضور دادستان تهران و معاونان وی در ساختمان مرکزی دادستانی تهران، واقع در میدان 15 خرداد برگزار می گردد و متقاضیان می توانند با مراجعه به حوزه معاونت اول دادستانی در همان ساختمان و اخذ نوبت قبلی در این برنامه حضور یابند.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و دریافت بازخورد مردمی از نحوه رسیدگی به پرونده ها برگزار می شود.

دادستان تهران روز گذشته هم در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه، با جمعی از مالباختگان پرونده های کثیرالشاکی دیدار کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول