اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جزئیات دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در خانی آباد/ کشف کلاش و ۴۳ تیر جنگی+ عکس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در محله خانی آباد را تشریح کرد.

جزئیات دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در خانی آباد/ کشف کلاش و ۴۳ تیر جنگی+ عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت: از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ساعت 20:50 دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در محله خانی آباد سریعا تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند که با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران در محل ، 2 سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند ، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی از آنها کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر 2 سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت ادامه داد: در این رابطه 3 تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان 33 و 43 ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را 6 کیلو گرم به ارزش 78 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی واقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهمان قابل توجه و مثمر ثمر بود، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول