اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

چوپ حراج بارسلونا برای بازسازی وضعیت اقتصادی/از لاپورتا - CVC تا 800 میلیون و خرید لواندوفسکی

بارسلونا تصمیم گرفته تا با فروش برخی سهام‌های خود و بستن قرارداد با کمپانی CVC، وضعیت اقتصادی خود را تقویت کند و بتواند لواندوفسکی را به نیوکمپ بیاورد.

چوپ حراج بارسلونا برای بازسازی وضعیت اقتصادی/از لاپورتا - CVC تا 800 میلیون و خرید لواندوفسکی

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه اسپورت در جلد امروز از عدد 840 میلیون یورو و عکس لواندوفسکی استفاده کرد و مدعی شد که لاپورتا قصد دارد با فروش برخی سهام‌های تیم و قرارداد بستن با شرکت CVC ، توان مالی ضعیف تیم را تقویت کند تا بارسلونا بتواند در تابستان بازیکن مثل لواندوفسکی را خریداری کند.


اسپورت: 840 میلیون یورو برای نجات بارسلونا

بارسلونا طبق جلسه‌ای که گذاشت ، تصمیم گرفت تا سهام 49 درصدی خود برای کمپانی Barça Licensing & Merchandising SL (BLM) را به فروش گذارد. گفته می‌شود باشگاه از مدت‌ها پیش چنین تصمیمی را گرفته و معتقد است می‌تواند 300 میلیون یورو از این فروش بدست آورد.

این کمپانی از سال 2018 و مدیریت بارتومئو ایجاد شد و باشگاه الان معتقد است که این کمپانی سود آنچنانی ندارد و تیم می‌تواند با شرکت‌های دیگر به سود بهتری دست پیدا کند و باید این سهام در لحظه کنونی فروخته شود.

از سوی دیگر بارسلونا که به شدت مخالف با قرارداد CVC لالیگا بود، حالا رضایت داده تا 8.2 درصد از حق پخش مسابقات لالیگایی تا 40 سال دیگر به کمپانی چینی واگذار شود.


گفته می‌شود بارسلونا علاقه‌ای برای تمدید با دمبله ندارد و این بازیکن می‌تواند به صورت بازیکن آزاد راهی پاریس شود/ دمبله دستمزد خوبی می‌گرفت و با رفتن او بخشی از دغدغه‌های اقتصادی بارسلونا تمام خواهد شد

لالیگا این موضوع را پیش از فروش مسی به بارسلونا مطرح کرد ولی سران مدیریتی این تیم، این قرارداد را خیانت در حق فوتبال اسپانیا دانستند. بارسلونا، رئال و بیلبائو تنها تیم‌هایی بودند که با CVC مخالفت کردند ولی به نظر می‌رسد فشار اقتصادی باعث شده تا بارسلونا با این قرارداد و سود حاصله کنار بیاید.

پیش بینی شده که در تابستان ، بارسلونا می‌تواند 270 میلیون یورو دیگر از این طریق بدست آورد و بتواند بدهی‌های خود را پاس کند.

 بارسلونا 2 ایده دیگر نیز خواهد داشت. اسپورت نوشت که در صورت صلاحدید هیئت مدیره بارسلونا، 49 درصد از استودیوی بارسلونا به فروش خواهد رفت. البته هیئت مدیره پیشتر به این موضوع رای تایید داده بود. همه این اتفاقات باعث می‌شود تا تیم بتواند وضعیت وحشتناک اقتصادی خود را تقویت کند و بتواند بازیکنان مدنظر خود را بخرد.


بارسلونا در فصل گذشته به هیچ قهرمانی نرسید ولی توانست راهی لیگ قهرمانان اروپا شود

اسپورت نوشت که در صورت توافق با CVC ، بارسلونا می‌تواند 40 میلیون یورو برای خرید در تابستان سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول