اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دشمن هر زمان احساس خطر کند به مقدسات ما حمله می‌کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دشمن هر زمان و هر کجا احساس خطر کند به مقدسات ما حمله می‌کند.

دشمن هر زمان احساس خطر کند به مقدسات ما حمله می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی مطلق در مراسم بزرگداشت شهدای دانشگاه فردوسی مشهد که عصر امروز در دانشکده اداری و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد:  شهدا و مادران شهید مظهر اقتدار و عزت ما هستند.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه هر کجا احساس خطر کرد، به سمتی پنجه انداخت، گفت : این روز ها شاهد پنجه اندازی و حمله دشمنان به مقدسات هستیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: دشمنان ما هر زمان و هر کجا احساس خطر می‌کنند به مقدسات حمله می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مطلق همچنین با اشاره به توقیف کشتی ایرانی توسط یونان، ابراز کرد: کشوری کشتی‌ ما را به غارت برد اما دریاداران ما با قدرت و شجاعت پاسخ کوبنده‌ای به آنها دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهیان نور اشاره کرد و افزود: برکاتی که امروز در راهیان نور و در این برنامه‌ها به دست می‌آوریم در هیچ برنامه‌ای قابل مقایسه نیست.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، فرهنگ شجاعت، فداکاری، از خودگذشتگی و رشادت به نسل های جوان را از جمله اهداف و اهمیت اردوی راهیان نور برشمرد و متذکر شد: اعزام کاروان های راهیان نور و انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نسل های آینده بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 مراسم گرامیداشت سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» جانشین لشکر پنج نصر و شهید گمنام آرام گرفته در دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان ساکنین فردوس، در تالار فارابی، دانشکده علوم اداری و اقتصادی، این دانشگاه در‌ حال برگزاری است

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول