اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

جریمه دو هزار دلاری برای وکیل آمریکایی به دلیل رفتار شنیع

یک دادگاه عالی ایالتی، ویکتور مارشال، وکیل عزل شده را به خاطر رفتار شنیع در جلسه استماع دو هزار دلار جریمه کرد.

جریمه دو هزار دلاری برای وکیل آمریکایی به دلیل رفتار شنیع

به گزارش خبرگزاری فارس، مارشال پیشتر به مدت یک سال از وکالت محروم شده بود و می گوید تنها می‌خواسته در دفاع از خودش در جلسه دادگاه صحبت کند اما رئیس دادگاه گفته چون پروانه وکالت ندارد، ابتدا باید سوگند یاد کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی آمریکا، مارشال از این کار خودداری کرده و گفته که حق دادرسی او نقض شده و در دادگاه فدرال به دنبال دریافت غرامت خواهد بود. سپس به دستور قاضی دادگاه، میکروفون مارشال که پیشتر در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکو، قانونگذار بوده، قطع می شود.

در نهایت دادگاه او را به خاطر عدم اطلاع به هنگام به موکلانش و مخالفت با قضات و مشاورن درباره تعلیق خود، ناقض قانون دانسته است.

او به دلیل درخواست از دادگاه برای توقف پرونده اش، متهم می‌شود که در نقش یک وکیل حاضر شده و به این دلیل، 6ماه دیگر از وکالت محروم می شود و به او هشدار می دهند در صورت عدم پیروی از حکم برای همیشه پرونده وکالت او باطل خواهد شد.

مارشال که 47 سال سابقه وکالت دارد، بعد از این که گفت یکی از قضات دادگاه در پرونده حق آب سال 2013 سوگیری داشته، به تعلیق از وکالت محکوم شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول