اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

کتابی درباره مقاومت شهر دزفول در جنگ، صوتی شد +لینک

کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» تهیه و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

کتابی درباره مقاومت شهر دزفول در جنگ، صوتی شد +لینک

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» به تهیه‌کنندگی مهرنوش محتشمی، صداگذاری ستاره حمیدی، صداپیشگی و روایت علی همت مومیوند و محمد نظری در ۱۸۰ دقیقه تهیه و بر روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ - ۱۳۵۹» درباره‌‌ مقاومت شهر دزفول بین سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ است.

شهر دزفول به «شهر موشک‌ها و توپ‌ها» و به ‌‌قول عراقی‌ها «بلدالصوارخ» معروف است که در طول سال‌های دفاع مقدس و در جریان جنگ، صدها بار مورد اصابت بمب و موشک ارتش بعث عراق قرار گرفت. دزفول در طول ۲۷۰۰ روز مقاومت، ۲۶۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

نویسنده‌ کتاب، وضعیت دزفول را در پنج مقطع از جنگ بررسی می‌کند. در این کتاب گزارشی از تلفات و ضربات واردشده به این شهر و اقدامات مسؤولان و دولت برای مقابله با آن‌ها آمده است. همچنین در کنار این گزارش‌ها برای تکمیل اطلاعات، خاطراتی نیز مطرح شده است.

کتاب «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» به نویسندگی عبدالرضا سالمی‌نژاد و فرهاد درویشی سه‌تلانی توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سال ۱۳۹۷ منتشر شده است.

برای دریافت کتاب گویای «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» اینجا را کلیک کنید.

همچنین برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب «دزفول: گزارشی از شهر مقاوم دزفول در جنگ شهرها ۱۳۶۷ ـ ۱۳۵۹» اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول