اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: از مس استعفا داده بودم اما باشگاه قبول نکرد/درخواست هایی از تیم دارم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: پیش از این و در یک مقطع از هدایت مس استعفا داده بودم اما باشگاه قبول نکرد.

ربیعی: از مس استعفا داده بودم اما باشگاه قبول نکرد/درخواست هایی از تیم دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پیکان و مس رفسنجان از ساعت 19 امروز دوشنبه نهم خردادماه در چارچوب دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محمدعلی ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا به تمام بازماندگان حادثه آبادان تسلیت عرض می‌کنم. برای کسانی که جان‌شان را از دست دادند از طرف خودم، بازیکنان تیم فوتبال مس و مدیریت شادی‌ روح‌شان را از طلب پروردگار یکتا خواستارم. در رابطه با بازی امروز باید بگویم که به هر حال خیلی بازی فیزیکی و فشرده‌ و غالباً بازی با تیم پیکان به همین شکل است به دلیل نیروهای جوان و دونده‌ای که دارد بازی بیشتر در میانه میدان بود تیم ما از لحاظ سطح انگیزشی می‌توانست ضعیف‌تر باشد.

وی افزود: به دلیل اینکه در جایگاه در جدول تثبیت شده بود و نه بالا می‌رفت و نه پایین می‌آمد خیلی سخت است که در بازی آخر سطح انگیزشی را ایجاد کرد اما فکر می‌کنم بچه‌ها خیلی با  تمام توان جنگیدند و بازی را انجام دادند و نیمه اول فکر می‌کنم برخلاف جریان بازی که ما مالک توپ بودیم و شرایط بازی را اداره می‌کردیم در یک اشتباه رفت و برگشت خطایی که دادیم روی اوت دستی همان توپ برگشت و تبدیل به پنالتی شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در  نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم و می‌توانم بگویم که با فشاری که آوردیم توانستیم گل مساوی را بزنیم که در نیمه دوم بعد از گل ما بازی بیشتر جریان متعادلی داشت. بازی آخری بود و به بچه‌های‌مان خسته نباشید می‌گویم و به آنها خداقوت می‌گویم که تلاش‌شان را کردند و در همین جا خسته نباشید به بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان می‌گویم به هر حال بازی خوبی بود فکر می‌کنم که از لحاظ جنگ‌های فیزیکی و موقعیت‌ها ما بیشتر فرصت داشتیم. 

ربیعی ادامه داد: اگر بخواهم خیلی کوتاه بگویم در حال حاضر خوشحالم از چه لحاظ؟ من سه سال مسئولیت تیم مس را داشتم از زمانی که در لیگ یک بود تیم را تحویل گرفتم و خوشحالم که این تیم را در عرض سه سال که در رتبه یازدهم بود الان این تیم جزو 6 تیم اول لیگ ایران است. این ارتقا در طول سه سال صورت گرفته و این در حوزه مسئولیت خودم به عنوان سرمربی تیم جای خوشحالی دارد. خوشحالم که توانستم هم ارتقا ایجاد کنم و هم تولید ایجاد کنم و فکر می‌کنم برای من مربی دستاورد بزرگی باشد جدا از آن یک فرهنگی را در بازی خودمان و یک فلسفه از بازی خودمان را توانستیم به خصوص امسال ارائه کنیم.

وی افزود: شما ببینید ما مقابل استقلال باختیم، مقابل گل‌گهر باختیم، مقابل تراکتور باختیم اما توانستیم ایجاد شانس گل و ایجاد موقعیت در فوتبال ایجاد کنیم آنچه در فوتبال مدنظرم بودم توانستیم به نمایش بگذاریم به علاوه اینکه توانستیم یکسری کارها که ما واقعاً یک خانواده بودیم به نمایش بگذاریم. ما بخش اعظمی از امسال را در اختیار خانواده‌ها نبودیم و در اختیار تیم بودیم ما نیم‌فصل اول مقطع سه ماهه در سرچشمه بودیم همه آنجا کنار هم حضور داشتیم قبل از بازی پیکان 28 روز ممتد ما در رفسنجان بودیم یعنی بیش از اینکه بچه‌ها خانواده‌های‌شان را ببینند همدیگر را می‌دیدند و ایجاد این حس و آنهایی که از لحاظ روان‌شناسی کاملاً در سرمربیگری واقف هستند می‌دانند که این کار خیلی سخت است اما توانستیم این حس را در تیم ایجاد کنیم و یک نگاه ایجاد شد که بچه‌ها مثل یک خانواده دوم کنار هم باشند.

ربیعی ادامه داد: واقعاً از این بابت خوشحالم کارم را فکر می‌کنم برای شهر رفسنجان در طول این سه سال به لطف خدا و کمک تمامی مسئولان شهری و استانی تا رئیس صنایع مس و دیگر عزیزان مدیریت باشگاه و هیأت مدیره و مابقی عوامل و دوستان در این مسئله سهیم هستند من در حوزه خودم صحبت کردم. خیلی از آقای زین‌الدینی تشکر می‌کنم که در این سه سال کاملاً با ایده‌های بنده جلو آمد و فکر می‌کنم ثمره آن را هم برای شهر رفسنجان ایجاد شد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: من یک فصل دیگر با تیم مس رفسنجان قرارداد دارم و از سه هفته پیش زین‌الدینی و کمیته فنی باشگاه با من صحبت‌هایی کردند درخواست ها و مواردی داشتند. در مقطعی حتی در فوتبال پیش می‌آید در یک جایی سربالایی می‌شود و در یک جایی سرپایینی می‌شود من در یک مقطعی‌ای  حتی از باشگاه خواستم استعفای من را قبول کند اما قبول نکردند و این به هر حال ارادت و پشتیبانی است که از ما و باشگاه می‌شود. باشگاه اجازه خروج را به من ندادند در طول فصل هم و در حال حاضر با افتخار در اختیار باشگاه هستم و درخواست‌هایی دارم. چون ما به هر حال یک ارتقاهایی ایجاد کردیم سال اول به لیگ اول آمدیم و در اولین سال حضور در لیگ برتر رتبه هشتم را کسب کردیم.

ربیعی در ادامه خاطرنشان کرد: باشگاه، کمیته فنی و هیأت مدیره به من قول داده‌اند که درخواستم انجام شود من قولی نمی‌دهم من فقط دوست دارم این هر ساله ارتقائی که ایجاد کرده‌ام متوقف نشود خود شما می‌دانید چقدر رقابت سخت و سنگین است. به هر حال شما تیم‌های بزرگ در رقابت را می‌بینید ما باید بتوانیم این سطح از رقابت را برای  تیم‌مان ایجاد کنیم و در جمع 6 تیم و ارتقای بالاتر در جمع 5 تیم و 4 تیم باشیم. این حداقل انتظاری است که من از شخص خودم برای خودم ترسیم کرده‌ام. صعود پله به پله‌ایی که هر سال داشتیم باید رخ دهد. ان‌شاءالله که این اتفاق رخ دهد و ما با افتخار در خدمت مس هستیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول