اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

تعیین تکلیف 63 ملک اختلافی آموزش و پرورش با کمیته امداد امام(ره)

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف 63 مورد از املاک اختلافی آموزش و پرورش با مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

تعیین تکلیف 63 ملک اختلافی آموزش و پرورش با کمیته امداد امام(ره)

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در حاشیه نشست با مسؤولان کمیته امداد امام خمینی( ره)، اظهار کرد: در راستای برقراری تعامل و حل و فصل اختلافات ملکی با دستگاه‌های اجرایی و پیرو توافقات گذشته  آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره)، طی نشستی با حضور مسؤولان حقوقی و امور مالی طرفین در محل دفتر معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مشترک، پس از بحث و تبادل نظر و بررسی سابقه اقدامات و با تأکید بر تسریع در حل و فصل موارد اختلافی و عدم انتقال پرونده‌ها یا مشکلات به آینده، تصمیم‌های مقتضی با رویکرد حصول توافق، استیفای حقوق طرفین و ایفای تعهدات قانونی دو دستگاه، اتخاذ و به این ترتیب 63 مورد ملک اختلافی در استان‌ها تعیین تکلیف شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول