اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

اطلاعیه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی درباره اتباع افغانستانی/فیش‌ها را در مراکز معرفی شده واریز کنید

اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی درباره اتباع افغانستانی نوشت: هزینه‌های نوبت دهی جهت ثبت نام و شرکت در طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک بر اساس نرخ مصوب برای هر نفر در دفاتر پیشخوان دولت مشخص است و دریافت هزینه بیشتر از آن تخلف محسوب می شود.

اطلاعیه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی درباره اتباع افغانستانی/فیش‌ها را در مراکز معرفی شده واریز کنید

به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی  وزارت کشور در اطاعیه‌ای جدید، نوشت: هزینه‌های نوبت دهی جهت ثبت نام و شرکت در طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک بر اساس نرخ مصوب برای هر نفر در دفاتر پیشخوان دولت ٢٧٠ هزار ریال معادل (٢٧ هزار تومان) و در دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع و مهاجرین خارجی برای اتباع خارجی که برگه واکسیناسیون دارند ٣١٠ هزار ریال معادل (٣١ هزار تومان) است.

این اطلاعیه می افزاید: به همین منظور دریافت هزینه بیشتر از نرخ مصوب تخلف محسوب شده و با متخلفین برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور ارائه خدمات بهتر، پاسخگویی و رسیدگی به سوالات اتباع و مهاجرین خارجی نسبت به چگونگی ثبت نام درطرح شناسایی فاقد مدرک، روزانه به غیر از ایام تعطیل از طریق برنامه پیام رسان واتساپ با شماره تلفن (۰۹۹۱۲۷۰۷۴۸۳) آماده پاسخگویی به اتباع خارجی می باشد.

گفتنی است، نمونه واریزی مبالغ فیش ها در اطلاعیه  ذیل درج گردیده است.هرگونه رسیدی که مطابق با نمونه های مندرج در اطلاعیه نباشد فاقد اعتبار است و از دفتر مربوطه پیگیری گردد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول