اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

یخچالی: تجربیات خوبی از بوندس‌لیگا کسب کردم/ سرمربی جدید به علم روز بسکتبال آگاه است

لژیونر بسکتبال ایران گفت: تجربیات خوبی را از حضور در بوندس لیگا کسب کردم و مطمئنا این موضوع در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.

یخچالی: تجربیات خوبی از بوندس‌لیگا کسب کردم/ سرمربی جدید به علم روز بسکتبال آگاه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهنام یخچالی در مورد آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با کادرفنی جدید اظهار داشت: گروه جدیدی از بازیکنان در کنار نفرات باتجربه اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. کار با کادرفنی جدید شروع شده و برای هماهنگی نیاز به زمان و تلاش بیشتری نیاز داریم.

ملی پوش بسکتبال ایران که در بوندسلیگاحضور دارد، ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در اردو سابقه کار با سرمربی جدید (سعید ارمغانی) را ندارند و من هم شناختی از ایشان نداشتم. با این‌ وجود کاملا مشخص است که او آگاهی کاملی به علم روز بسکتبال اروپا و جهان دارد. روند خوبی در پیش داریم که امیدوارم ادامه دار باشد تا به آمادگی کامل برسیم.

یخچالی همچنین درباره وضعیت فعلی و آینده خود در لیگ بسکتبال آلمان گفت: امسال در بوندس لیگا و سطح اول بسکتبال آلمان حضور داشتم که تفاوت بسیار زیادی با سطح دو لیگ این کشور دارد. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.

لژیونر بسکتبال افزود: امسال تجربیات خوبی به دست آوردم و مطمئنا این موضوع روی روند کاری من در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.

انتهای پیام/

 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول