اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری نشست هفتگی پاتوق فیلم دانشجویی در بیش از ۶۰ دانشگاه کشور

دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از برگزاری نشست پاتوق فیلم دانشجویی به همت این اتحادیه خبر داد و گفت: این طرح بصورت هفتگی در بیش از ۶۰ دانشگاه کشور اجرا خواهد شد.

برگزاری نشست هفتگی پاتوق فیلم دانشجویی در بیش از ۶۰ دانشگاه کشور

علی اسدی دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از برگزاری نشست پاتوق فیلم دانشجویی به همت این اتحادیه خبر داد.

اسدی افزود: باتوجه به اینکه امروزه فیلم درجایگاه بالای تاثیرگذاری در حوزه فرهنگ قرار دارد و متاسفانه به جایگاه آن کمرنگ نگاه شده به این مهم رسیدیم طرحی را در دانشگاه‌ها اجرا کنیم که دانشجویان و دانشگاهیان علاوه بر جریان فکری با محورهای مختلف فیلم آشنا شوند و انشالله به مراتب شاهد دانشجویانی زیادی باشیم که در این عرصه حرف برای گفتن داشته باشند.

دبیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه افزود: طرح پاتوق فیلم دانشجویی هر هفته در دانشگاه های سراسر کشور با اکران یک فیلم کوتاه با حضور عوامل فیلم و منتقدان کشوری صورت می گیرد این طرح ۲ هدف اصلی را در پیش خواهد  داشت، اول آشنایی دانشجویان و دانشگاهیان با ابعاد و محور های فیلم خصوصا نقد و تحلیل فیلم‌ها و در هدف دوم دیده شدن کارگردان و عوامل فیلم‌ها که متاسفانه شاهد کمرنگ شدن نگاه به این بزرگواران هستیم.

اسدی در ادامه خاطر نشان کرد: این طرح بصورت هفتگی در بیش از ۶۰ دانشگاه کشور اجرا خواهد شد، و دفاتر عضو انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه ها روند پیگیری و اجرایی طرح را با همکاری انجمن سینمای جوان هر شهر پیش خواهند برد.

وی گفت: با این طرح دانشجویان در حوزه سینما صاحب نظر خواهند شد به همین دلیل این طرح امیدوار کننده است و شروع بسیار خوبی خواهد بود زیرا آینده بسیار مهمی چون جشنواره فیلم دانشجویی را می تواند در پیش داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول