اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نهضت امام راحل الگوی زنده برای بیداری انسان‌ها است

فرماندار ساری گفت: نهضت امام راحل یک الگوی زنده برای بیداری انسان‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه است لذا خواست قانونی و شرعی از ما تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب است.

نهضت امام راحل الگوی زنده برای بیداری انسان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمد‌علی نوبخت در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های سالگرد جانگداز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادماه با بیان اینکه وصیت‌نامه حضرت امام مخزنی ارزشمند برای نظام ایران اسلامی برای رسیدن به کمال است، گفت: امام خمینی (ره) با اشراف کامل بر قوت‌ها و ضعف‌های درونی و نیز فرصت‌ها و تهدیدات محیطی، وصیتنامه الهی، سیاسی خویش را تدوین کرد که پیروی از آموزه‌های آن تداوم موفق و مؤثر انقلاب اسلامی را به ارمغان خواهد داشت.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه عصر امام خمینی(ره) دوره فریاد مظلومان و مستضعفان عالم است، گفت: نهضت امام راحل یک الگوی زنده برای بیداری انسان‌ها و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه است لذا خواست قانونی و شرعی از ما تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب است.

وی با اعلام اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرها و بخشداری‌ها با کمک حوزه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های منسجم خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد رحلت حضرت امام و قیام ۱۵خردادماه خواهند داشت، خاطرنشان کرد: اعزام زائران به حرم امام(ره) یکی از کارهای ماندگار فرهنگی و اعتقادی و فرصتی گران‌بها برای آشنایی نسل سوم و چهام انقلاب با اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که تمامی دستگاه‌های متولی باید با بهره‌گیری از این فرصت نسبت به تبیین و ترویج نهضت متعالی امام خمینی(ره) و مبانی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی اقدام کنند.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول